heeelg

siwro

Gift med forumet
hva gjør dere i kveld da?? jeg kjeeeeder meg[;)] ser på skal vi danse å sånt..

hæli da[:D] jeg har og vært å kjøpt meg lørdagsgodt, men har egentlig ikke så lyst på det..hihi..er jo mett[:)]
jeg er aldri så rolig å irosittende som når jeg er her i tromsø så jeg kjeder meg,hehe.. men men sånn er nå det[:D]

aaah så hæli, gleder meg til jeg skal holde sånne ting til mine barn[;)]

sitter her bare å tenker på hva jeg skal pakke med meg når vi reiser til trondheim i morgen. burde vel ha pakka liksom hehe, men her har vi ikke leita frem bagen/kofferten en gang hehe. sitter her å er kjempe snope sjuk men vet ikke hva jeg har lyst på.

hehe. pleier å pakke et par timer før jeg drar.kjøpte meg potetskruer å smågodt, men vil ikke ha noe av det[;)] å det er jo et bra tegn hehe

HØRT I BAREN!!

En mann kommer inn på en pub sent en fredags kveld, og er temmelig påseilet.

Han bestiller seg en øl, tar en god slurk, og ser seg om i lokalet.
Han får åpenbart øye på noen han drar kjensel på, og roper:
- ” Hei, du ! Jeg har knulla mora di !”

En mann ved et nærliggende bord snur seg halveis rundt, men han gjenopptar straks samtalen med de andre rundt bordet, uten å bry seg om den formastelige.

Etter et minutt eller to, høres det på ny i lokalet:
- ” Hei, du ! Mora di har sugd pikken min !”

Mannen ved bordet tar seg en slurk av halvliteren sin, litt skjelvende på handa, men tar fortsatt ikke nevneverdig notis av mannen som står ved disken og vræler.

Ca tredve sekunder går, hvoretter man kan høre en fyllerøst gaule:
- “Hei, du ! Jeg har knulla mora di i ræva!”

Omsider snur mannen ved bordet seg helt rundt, setter glasset fra seg, og utbryter:
- “Gå nå hjem pappa, du gjør det pinlig for meg!”

Jeg ligger på hotellrommet å ser Skal vi Danse, og spiser litt godt.
E utrulig trøtt å slapp i dag, så blir tidlig kveld.

mhm, men d e jo hæli d og..e søv så dåli på hotell at, selvom e ælska å søv på hotel.. uansett kor seint e legg m så våkna e allti før 7[&:]

gleda meg til å slippe å bli vekt kl 08 i morgen tidlig, har nemlig tatt siste dose med spray i dag [:D] men litt tilig må vi jo opp siden vi skal kjøre til trondheim i morgen!!

hehe.blir vel bra å komme til tr.heim [:D][:D]

er en god film på tv3, men dn e jo snart ferdig[;)]

4 nattvakta denne uka, 3. på rad! Skal bli je*** godt å få lægg sæ t rætt ti å i sænga mi i morgen kveld[8D][8D][8D]

[:D] ja d bli vel godt.. like kje nattvakte e[:D] men slipp jo kje unna di forda[:)]

Back
Topp