heeeia!

ella1

Gift med forumet
hvis man skulle miste i uke elleve eller senere,hvordan ville det utløpe seg? Kommer det ut i mensenform,eller på en annen måte? Noen som vet?

Har de siste dagene mistet alle symptomene mine,er sikkert bare overnervøs-men greit o vite lissom[8D]

Ha en fin dag folkens[:)]

eLLa

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Jeg hadde en ma i uke 13 og da kom det brunlig blødning.
Men nå forsvinner som regel symptomene for nå er du i den milde midten[;)]
Så senk skuldrene dine og nyt graviditeten din[:)]

Hadde du vært til UL før uke 13 da og sett at det var et hjerte som slo?

Ella1: Jeg tror du kan slappe helt av og bare glede deg over graviditeten. Mine tegn (strekninger i livmor) avtok rundt uke 7 og etter det har jeg bare følt meg litt oppblåst på kvelden. Jeg har ikke vært kvalm eller noe hele svangerskapet, men likevel sett et sprell levende foster i uke 7 og uke 10 [:D] Dette går bra for oss alle!!

Tusen takk for svar damer[:)]
Håper at alt er som det skal,skal på helsekontroll igjen den 6.april,o kommer til å be om en ny UL da[;)]
Vi har prøvd så lenge,så jeg ville blitt helt knekt om det skulle gå galt nå[:(]
Takk igjen

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

ORIGINAL: ella1

Tusen takk for svar damer[:)]
Håper at alt er som det skal,skal på helsekontroll igjen den 6.april,o kommer til å be om en ny UL da[;)]
Vi har prøvd så lenge,så jeg ville blitt helt knekt om det skulle gå galt nå[:(]
Takk igjen

Det går bare en vei nå søta og det er mot mål og fødsel[;)]
Nå skal du kose deg nå før de skikkelige plagene kommer*ler*
Når du er kommet så langt som du er nå er sjansene så bitte bitte liten for at noe skal gå galt.
Så nå skal du bare kose deg[:D]

Åååh,du er søt[:)]
Håper du har rett,masse klemmer

Back
Topp