HEEEI!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Heisann jenter!!

Fikk et stjålet øyeblikk til å knotte litt på dataen til min kjære bror.. [;)]
Hvordan går det med dere jenter? Her går alt fint.. Sindre er helt turbo.. Reiser seg overalt, danser og synger, åsså er han begynt å plystre..! Hehe.. På innpust.. *ler*

Ellers så trives jeg enda kjempegodt i jobben, og håper å få fortsette der utover høsten, så vi blir nok å flytte ned til fastlandet i høst. Er egentlig en vanskelig beslutning å ta, for vi trives SÅ godt på Svalbard, men jeg får ikke jobbe som sykepleier der oppe, så da må vi flytte ned..

Ellers så vil jeg gratulere alle som har hatt bursdag, som har gifta seg, som er blitt gravide og så videre.. [:D] 

Gleder meg til vi får internett og jeg kan være LITT mer aktiv her inne..! Savner det masse masse!!

Stor klem fra oss her på vestlandet!

Heia[:D]
Så koselig å høre fra deg igjen! Bra at du koser deg i "ferien" og trives i jobben. Her er det og full fart om dagen så jeg har nok å gjøre for å si det slik. Begynner å jobbe i morgen jeg så jeg nyter min siste fridag[:D]

Hei. kjekt å høre fra deg igjen. Det høres ut som om livet smiler til deg nå[:)]

HEI!!
Har savne deg!! Morsomt med Sindre som plystrer! hehehe og så på innpust!! Det er imponerende! hehe! Huff, ja høres ikke ut som at dere har hatt et lett valg! Men håper at dere blir fornøyde med valget!

klem

Back
Topp