Heeei :)

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Nå er det lenge siden jeg har vært her, hvordan går det med alle? :) Ser det er flere som har vært på OUL nå, Hvordan synes dere det var? Var selv på OUL for en uke siden på torsdan, alt var helt supert med lille, og vi er så heldige og venter gutt nr 2, 2 Juni
smiley-love017.gif

Meen, jeg synes det kjennes ut som det er så lenge til da, hehe ;) Er jo ferdig med ul, og nå er det liksom bare ventingen igjen.. Hehe :p
Var inne og snek litt på januar forumet her en dag, og blir så glad og rørt av alle der som endelig har sine små i lag med seg, kjenner jeg gleder meg bare mer og mer. Og skulle ønske tiden gikk litt fortere.. Hihi :)

Kjekt å se deg igjen.
Heldig du som har vært på ul. Enda leeeenge til jeg skal(22)

Så hærlig med en gutt i magen da, ja da er det bare å begynne å tenke blått fremmover... hehe:)

Jeg synes tiden går akkurat passende nå jeg. Liker ventetiden egentlig. Gleder meg til å begynne for alvor å traske i butikkene.. Og gå igjennom storebror sine babyklær. Håper noen kan passe selv om de er blir født på forskjellige årstider.
:)

Hei, hei!

Og gratulerer med gutt nr to!

Syns ventinga går veldig greit denne gangen jeg.

Skal på ul på fredag! Denne gangen tror vi at vi vil vite kjønn! Spennende!

Så arti, gleder meg på deres vegna. Er så spennede på ul :)

Tror ventinga kommer til og gå fortere enn hva jeg tror og kjenner på no, holder på og pusser opp gangen og skal snart begynne og pusse opp på nye rommet til storebror.. Så har en del og gjøre framover, så plutselig er vi i mål alle sammen :)
Var og kjøpte en body etter UL`n på tordag, og kom og tenke på så små våres elsklinger er når dem kommer . Hadde helt glemt det.. Hihi :D
Jeg skal snart begynne og gå over litt klær fra storebror jeg og, er det samme her og, to forskjellige årstider, men vi finner helst sikkert noe som passer ;)

Alt er bra med babyen :-) fått ny sykemelding og resept på en spesiell b-vitamin :-) ny time 15 ang bekkenløsning. Han har ultralyd snart og :-) ultralyd 24 på ahus :D synes tiden flyr avgårde :-) gratulerer med en liten prins :-) fører deg opp etterpå :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Gratulere så mye med gutt i magen:) her syntes jeg tiden går akkurat passelig fort:) Gleder meg kjempe masse til oul 22, selvom jeg allerede har vært på 2 tidligere...:) Er så spent på kjønnet:):):)

Hipp hurra for en lillebror i magen. Her ventes og en lillebror, og føler tiden går sånn passe fort. Men begynner å slite veldig med bekkenet, så tiden kan godt gå enda fortere kjenner jeg. Har bestemt oss for 3d i ca uke 28, så det er blitt min nye ting å se fram til. :D

gratulere med gutt i magen :)
her går tida treeegt, skal ikke på oul før 29jan

Hei igjen :D

Så kjekt med lillebror i maven, syns det virker som det er ille mange gutter i gruppa her :))

Jeg skal på OUL Til onsdag, men jeg vil ikke vite kjønn da :P

Syns igrunn tiden går fort jeg, snart er jeg jo halveis. Å Bare den tiden har jo flydd fra meg. satser på den gjør det np også, med en del kontroller osv fremover :)

Back
Topp