Heeeelg

Mamma til 2

Glad i forumet
Så hva er planene deres for helga da?

Har ikke særlig med planer her. Skikkelig ruskevær er meldt hele helga så vet ikke hva vi skal finne på. Tenkte å satse på litt besøk hos Tante og Onkel til ungene ellers skal sambo ta med seg Snorre til en kamerat på besøk. Han har en gutt på 5-6 som er veldig snill og vil leke med Snorre. Og så har han så masse gøy Star Wars lego[:)]

Her har vi ingen spennende helgeplaner.. Sambo jobber i morgen og skal på møte på søndag, så jeg og vesla må finne på noe alene[8D] Mulig vi tar en tur til besteforeldre og "snylter" litt mat, men vi får se[:)]

He, he ja. Besteforeldre er veldig greie å ha sånn sett[:)]
Vi var å snylta middag igår[:)]

Idag kommer det en mann som skal ta å se på huset vårt (om det er noen skader o.l - husker ikke hva det heter, siden vi skal selge...) Men det betyr ihvertfall at eg må shine huset litt.....:s :p

Imorgen ska vi på fest med foreningen min, med følge...:) Mini skal på overnattingsbesøk hos mor mi :)

Søndag ingen planer utenom å ha spise kinamat, slappe av og kose oss hjemme :))

taktsmann linnzzz ? :)

Vi har ingen planer heller, i dag blir det den store o'slapp av dagen, her er det også ruskevær, blåser noe helt innforj*vlig!
Skal snart opp å besøke mammaen min på sykehuset, jeg og mini! :)

I morgen skal sambo på byn så jeg skal sikkert bare henge på BV :)

eller kanskje takstmann[;)][;)][;)]
Her blir det total shinings i helgen, tror jammen mannfolket må trå til også hihihi[:D]

Null planer... Mannen er vekkreist på jobb, så blir nok bare hjemme, for det er jo ett skikkelig DRITTVÆR ute... Tror eg snart blåser vekk[&:]

Prøver å sende sambo bort, han trenger det!
Så får se km jeg og gullet blir alene i kveld og imorge :) håper :)
Ellers kommer min mor en tur innom imorgen.
På søndag kommer pappa, kona og bruttern og skal leke litt med Theodor Alexsander :)

ORIGINAL: Bolla_82

taktsmann linnzzz ? :)

Vi har ingen planer heller, i dag blir det den store o'slapp av dagen, her er det også ruskevær, blåser noe helt innforj*vlig!
Skal snart opp å besøke mammaen min på sykehuset, jeg og mini! :)

I morgen skal sambo på byn så jeg skal sikkert bare henge på BV :)

Nei ikkje takstmann... Dei har våre:) Hehe... Meir sånn tilsyn for å sjekke at alt er som det skal :) Tilsynsmann?
Hehe.. Huff.. Vett ihvrtfall at han komme 14.30 så får han bare gjør det han ska gjør :)

I kveld blir det kosekveld med god mat, godis og film. I morgen skal jeg muligens i bursdag til en venninne. På søndag reiser sambo på jobbseminar til Hemsedal, så da blir jeg gressenke frem til tirsdag[:(] Liker ikke!

God helg, godeste snupper!![:D]

Back
Topp