HEEEEI

ida89

Elsker forumet
Husker dere meg?
Det er jaggu lenge siden jeg ahr vært her inne nå, ikke vært her siden lille tuppa mi varl ita, så gikk jeg tilfeldigvis innom nå for å se om dere enda var her, å det var det :-D Morsomt.

Alt bra med dere?

Her er iallfall alt topp :)

Hei Ida!Hva skjer med deg?[:)]Kan ikke bare dra fra BV bare fordi lillemor har blitt stor![8D]

Her er alt bare bra!(vet ikke om du husker meg engang[8D]). Gifter meg i neste mnd så nå er det bare bryllup som står i hodet mitt!masse å gjøre, men få dager å ta av[:-][8D]Men det ordner seg vel![;)] Ellers lite nytt her. Har akkurat kommet hjem fra Kypros, bilder på bloggen min om du vil se (www.mariazlilleverden.blogg.no). Der står står det forøvrig mer om meg og mitt også[8D] Enea har blitt stor og veldig selvstendig, men det er vel sikkert slikt det er med jenta di også[;)]

Kjærligheten da Ida?[:)]

Det er vel ingen som klarer å glemme deg Ida [;)]
Morsomt at du stakk innom her nå da, og håper du titter innom litt oftere ;o)
Her er det hektisk med to små. Men så skal ikke jeg si så mye, for det er jo flere som har eller er på vei til å få 3 små!

Men fortell da!
Hvordan går det med kjærligheten?[:D]

Hei!
Så koselig at du tok turen innom her igjen[:)] Er ikke like mye aktivitet her inne som det var før, men jeg synes det er veldig kjekt at så mange av oss er her fortsatt slik at vi kan oppdatere hverandre på hvordan det går med de små...som nå faktisk har bllitt ganske så store[:D].

Vet ikke om du husker meg heller, men Adrian har i allefall blitt en liten skøyer som som regel allid er i godt humør. Litt trass innimellom er det også da[8D]. Så har han blitt storebror! Matheo er 9 mnd gamel nå, og de har mye glede av hverandre allerede nå[:)]
Til høsten begynner han i barnehagen, og han har allerede vært og besøkt den. Ville nesten ikke gå igjen så det lover godt!

Hvordan går det med din jente da? Og med deg?[8|]

Fader, nå hadde jeg nettopp skrevet et stort innlegg her, så mista jeg nettet å alt ble vekk, men ejg prøver igjen..

Koslig at dere husker meg, å jeg kan si at jeg husker dere også:)

Det hele begynte med at det var en del å gjøre sommern da jeg forsvant herfra, så endte det liksom med at jeg aldri var innom.

FInt å se at det går bra, å at så mange har fått enda en å, koslig atte :)

Det går bra med oss også, Thea har blitt en fin jente. Stor å sta[:-]
Hun er nå tilbake i den banrehagen hun startet i som veldig lita. Hun har nå gått et år i en familiebanrehage med bare 4 barn, og 2 voksene. Hun hadde veldig godt av å ikke ha så mange å forholde seg til, men som hun er tilbake har hun veldig godt av å komme tilbake å.

Jeg har enda ikke noe særlig kontakt med banrefar, så har startet et opplegg med ei venninde som har en datter på samme alder som Thea, at hun har henne for meg hver 6 helg, å jeg henens hver 6 så det blir annenhver 3.helg hver, hvis du forstod det?:P
Hun er en energisk frøken, elsker å lese bøker, synge å fortelle om kroppsdelene sine å plaserer de p årett plass.
Dyre lotto er også en favoritt: )

Når det kommer til meg, så går jeg på skolen. Det går veldig bra, karakteren er greie å jeg har Norsk eksamen nå på mandag. SCARY!
Vi bor i en leilighet tvers over der pappa bor så det har virkelig ordnet seg med det meste.
Så et par av dere lurte på åssen det gikk med kjærligheten, å jeg kan meddele at det går oppover.
Henrik å jeg møttes i slutten av Juli i fjord, ble sammen i September å har holdt sammen siden da. Han går veldig fint overens med Thea. Han er 30 år nå, 10 hele år eldre enn meg men det var vist det jeg trengte. Han har ingen banr fra før som også er veldig positivt.
Jeg har med tia vokst veldig, å har høye livsmål noe som er bra.
jeg går på helsefarbeider, men søkt almenn påbygg enste år,for jeg vil så gjerne komme meg på høyskole å bli enten jordmor eller barnehverns pedagog, så vi får se:)

Tror det var det som var å si om meg:P

Prøvde å legge inn noen bilder men fikk beskjed om at de var for store så jeg vet ikke helt hvordan jegg skal få det til jeg.

Så koselig Ida!!!Flott å høre at det går bra med dere, at du har funnet en ordentlig mann som bryr seg, og at du har ambisjoner. Hadde jeg skulle valgt yrkesretning på nytt igjen hadde jeg valgt sykepleie for å bli jordmor så jeg hadde lett gått for det om jeg var deg[8D]
Du er flink Ida![:D] Masse lykke til på eksamen til osdag!det går nok bra skal du se![;)]

Jaa, tok sin tid men det gikk til slutt :-) hihi
Ja, har veldig lsyt til å bli jordmor, det er egnetlig et yrke jeg har tenkt på veldig lenge, så vi får se:)

Tusentakk for det:)

Hei snuppa, hyggelig å se deg igjen!! [:)]

Back
Topp