Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Liam ville ikke sove i kveld han, så han er fortsatt våken og krabber rundt på gulvet som den villbassen han er :p Heldigvis fornøyd som ei sol ;) Jeg sitter hjemme hos den NYE KJÆRESTEN MIN (!! :D) og ser på Grey's ;)
Hei Melliott [:)]
Koselig å se deg innom her [:)] Med oss går det bare fint. Her sover lillegutt (forhåpentlig hele natten, som jeg IKKE tror han kommer til å gjøre) og jeg & sambo skal se et par episoder av one tree hill før vi finner senga. Kos dere videre [:)]
Heei :) Trivelig at du stakk innom oss :)
Med oss er det bra :) Lillegutt sovnet 19.15 idag ved puppen.Han har hatt besøk idag og lekt masse så han er sliten.
(sovnet med klea på, body og strømpebukse)Han bada kl 18 da, etter vi har tatt avtrykk av føttende og hender idag:)
Nå skal vi slappe av bare og kose oss[:D] (masse tv titting/film)
ha en fin kveld videre [:D]
Og gratulerer med ny hubby mæn ;)
min lille såve nå men d vare nok ikje lenge, for de siste 2 nettene har han våre våken kver halvtime... har fått sprøyta, feber, forkjølelse å på toppen av alt ei tann, stakkars lille :(
Koselig å se deg her[:)] Og grattis med ny kjæreste[:D]
Håper dere har det bra.
Hos oss går det veldig fint, Markus har gode rutiner og det hjelper godt på hos en sliten trebarnsmor[;)]
Elsker denne alderen de er i nå, kunne tenkt meg at de var der myye lenger[:)]