heeeeeelg

Til skien og besøke bebisen!!! Oxo drar vi på hytta i Kragerø etterpå!!!!![:D][:D]

Usj, jobbe[:-] 

Skal ha noen (barnløse og ugifte [;)]) venninner på besøk i kveld, så da blir det god mat, alkofri rødvin og masse skravling. Og sikkert litt titting og forklaring av UL bildene [:)]

Gubben er borte hele helga *sukk* så jeg prøver å presse meg på folk som best jeg kan. I morgen er det søster som skal til pers og bli med meg på shoppingrunde.

Søndag har jeg tvunget meg på en tur i marka med noen andre venninner [:D]

God helg jenter!!

Yeeeeeeeeeeeeeeee!

Vi er snart ferdig på jobb alle her (klokken 16:00) Da skal vi ut! Ut med jobben! Først skal vi ta noen øl, snacks og skravle litt her (jeg har kjøpt eplemost til meg..[;)]) , så skal vi på en kafè/bar og så spise på Big Horn.
Imorgen skal jeg kose meg med sambo    og William.
Søndag er vi invitert på middag! Mmmmmm...

Jeg skal JOBBE!! [:@][:'(][:@][:'(] *blæh*

Pleie helsa, har vorte sjuk! [&o]

Hadde besøk av to venninner i går (vi har kjent hverandre siden barnehagen og gikk 9 år på skolen sammen). Jeg er den første av oss til å få barn, noe som er utrolig siden vi er 33 [:D]) så de er så glade på mine vegne [:)] De hadde kjøpt masse søte jenteklær, en lodden vinterdress med bamseører på, et bittelite sett med genser og bukse og en utrolig søt prinsessekjole med rosa sommerfuglvinger og matchende hårspenner [:)]
Noe så nydelig! Jeg har ikke handla noe særlig selv enda, bare gule ting...men nå fikk jeg vann på mølla. I dag skal vesla og jeg ut og shoppe! [:)]

(Jeg håper bare UL viste riktig kjønn, jeg lovte at hun skulle ha på seg kjolen og vingene til sin 1-års dag...så om det er en gutt så kan det merke han for livet stakkars [:D])

Back
Topp