Hedda's hule, 24+2 ;)

J101115

Betatt av forumet
Magen min idag, 24+2 [:)]
Nå sparker hu omtrent hele dagen, veldig moro! Ikke alltid like moro på natta bare, hehe[;)]

Har noen av dere andre det sånn at når dere våkner å ligger på ryggen så kan dere se at magen "homper" opp og ned i takt med hjerterytma?
Er det pulsåra som gjør det kanskje? Eller er det snuppa sin hjerterytme? Hennes hjerte slår jo mye fortere når jeg hører på angelsounden..
Jeg syns det er helt merkelig å se på![8D]

nydelig mage [:D][:D][:D] ligger jeg på ryggen ser jeg hele magen bevege seg viss han rører på seg [:D][:D] herlig [:D][:D]

Tror nok det kan være din egen puls [:)]. Hoved pulsåra går gjennom magen. Jeg har alltid kunne se pulsen på utsiden av magen og gjør det fortsatt [;)]=). Jeg ser også sparkene og noen bevegelser til baby på utsiden av magen , syns det e merkelig og litt komisk men mest koselig å se på [:D] ...

for en nydelig mage!!

ORIGINAL: TITTIN72

for en nydelig mage!!

Sign.[:D][:D]

Fin mage [;)]

Hehe, slik har jeg det også. Det er nok pulsen din. Da sambo skulle kjenne spark, for første gang, ble han glad for at det dunket, men det var bare pulsen min. Nå kjenner han godt forskjellen :) Påsan er blitt så sterk, og sterkere blir han nok :)

Du har en veldig fin mage!! Og Hedda er et ufattelig fint navn!

... ups, samme melding to ganger [8D]

Tusen takk allesammen[:)]

Her er det også veldig lett å se når hu sparker eller beveger seg, så derfor lurte jeg på hva den rytmen var[8D]
Men da er det helt sikkert min egen puls som syns når hu holder seg i ro[;)]

Back
Topp