HEAR HEAR!!!!

Mammaia 81

Elsker forumet
..kopierer 3696 elementer..

Etter en litt kritisk start på PC-dagen min sitter jeg nå og sikkerhetskopierer alle bildene over på den eksterne harddisken!!

Oppfordrer alle som ikke har sikkerhetskopiert bildene sine til nå og gjøre det samme!
Det gikk kaldt nedover rykken min da jeg trodde jeg mistet alle bildene fra podens 5 første måneder..[&:]

Jeg kjøpte meg ekstern harddisk rundt jul for å sikre bilder av småtten =)

ORIGINAL: Miss_Universum

Skulle vært en "liker" knapp her :)

ORIGINAL: Mammaia 81

[:D]

Men..har du seriøst tatt over 3500 bilder av gutten din..? Hehe, føler jeg har mange bilder jeg, men jeg har nok bare rundt 800.

Men..har du seriøst tatt over 3500 bilder av gutten din..? Hehe, føler jeg har mange bilder jeg, men jeg har nok bare rundt 800.

Hahaha, nei det er bilder et år tilbake i tid, og av både ferieturer og skirenn med storegutta og jula i forfjor osv :D Harikke tall på hvor mange det er av bøtteknotten :D

Hahaha, nei det er bilder et år tilbake i tid, og av både ferieturer og skirenn med storegutta og jula i forfjor osv :D Harikke tall på hvor mange det er av bøtteknotten :D

Hehe, da skjønner jeg litt mer...[:D]

Hehehe, skjønner godt at du lurte [:D][:D][:D]

legger de over på hardisken og skriver de ut på cd etterhvert som jeg legger de inn på dataen[:)][:)]

ORIGINAL: besnik

legger de over på hardisken og skriver de ut på cd etterhvert som jeg legger de inn på dataen[:)][:)]

Smartis!! Jeg er så sløv altså, men kanskje denne opplevelsen gjør at jeg skjerper meg litt!!!

Jeg har lagt alle bildene våres på eurofoto sine sider....det var gratis et år.

min pc kræsja ca 2 mnd etter at lillesnuppa var født! det var grusomt, trodde jeg hadde mistet alle bildene fra fødseln, sykehuset og mnd etter jeg var kommet hjem, men takket være min bror som er litt nerd klarte han å redde de [:D] så nå lagerer jeg bildene på ekstern harddisk og brenner de ut på cd [:)]

kopierer ofte over, men har uansett alt lagra på minnebrikker til kamera og telefon. så det som ikke er kopiert fra pc til hardisk mister jeg ikke uansett [:D]
på "toppen" av alt så brenner jeg alt av bilder på cd plater.

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Wembi

Jeg har lagt alle bildene våres på eurofoto sine sider....det var gratis et år.

Jeg og.. Eller fotoknudsen da.. Der er det gratis hele tiden... [8|]
Hadde vært krise om de hadde blitt borte!!
(Det tar bare så sinnsykt lang tid å legge de over!![:-][&:])

Ja, tar sinnsykt lang tid å laste over, og jeg er sikker på jeg hadde kommet til å glemt dem av på f.eks eurofoto som bare er gratis et år [&:]
Fremkalte 700 bilder fra eurofoto for et par måneder siden, så de bildene ligger der nå, men jeg tror jeg satt i 3 dager for å få lasta opp alt!!

Jeg bruker Picasa, som hele tiden er synkronisert med webalbumet med bilder i full størrelse...
Og da kan jeg gå inn fra hvor som helst med brukernavn og passord og se og vise bilder..I LOVE IT!!

ORIGINAL: Nina 1981

Jeg bruker Picasa, som hele tiden er synkronisert med webalbumet med bilder i full størrelse...
Og da kan jeg gå inn fra hvor som helst med brukernavn og passord og se og vise bilder..I LOVE IT!!

Åh, fortell mere om Picasa, Nina1981!
Jeg har det på pc'n, og mener alle bildene mine ligger der inne, men hvordan oppretter jeg et webalbum?

Ja, det er veldig genialt[:D]

1. Innstallere Picasa på data'n (men det har du jo allerede gjort)
2. Opprette en google konto på http::/picasaweb.google.com/ (om du ikke har fra før...gMail e.l.)
3. Kjøpe deg GB...Koster USD20 i året for 20GB. Ja..det koster så vidt litt over 100,- i året, men absolutt verdt det med tanke på brukervennlighet. Og det blir nok bare billigere. (Tror forresten at de første 20GB er gratis)
4. Så må du gå inn på hvert album i Picasa og markere synkroniser med web. Litt jobb første gangen...men så er det gjort.

Back
Topp