Healer

mini_mamma

Elsker forumet
Er det noen som har prøvd det på sine barn som har sliti med soving. Har ei snuppa som har sovet veldig dårlig omtrent siden hun ble født.
Nå har vi snart prøvd alt av metoder for å få hu til å sove hele natta, men det funker ikke. Har kanskje en eller to netter innimellom som hu sover litt mere.
Er våken alt fra annhver til hver time om natta, og om dagen så er det kanskje en halv time med søvn en til to ganger i løpe av dagen.

Så nå tror jeg siste utvei er å prøve healer. Noen som har prøvd det på sine barn og hva slags resultater fikk dere?

Har ikke brukt healer på barn, da jeg ikke har noen barn.. Men driver litt med healing på hobbybasis. På meg selv, sambo og dyrene.. Og jeg tror nok det kan ha god virkning på et barn som ikke vil sove [:)]

Nå kan det jo være mange grunner til at barnet ikke sover, så ingenting er sikkert.. På gaiaforum er det mange som driver med healing! :) Kanskje du kan be om fjernhealing fra de der.. Mange som sender til deg gratis, selv om de ikke kjenner deg [;)]

kan du sende meg en link til det forumet?

Back
Topp