Healer

**Ole brummm**

Elsker forumet
Idag var jeg i oslo hos ei healer/ synsk dame jeg går til innimellom :)
Hun mente dette skulle gå bra bare jeg klarte å slappe av ,så nå senker vi skuldrene og ikke tenker over hver minste lille ting ;)
Hun har hele tiden sagt vi får gutt først og det sa hun idag også så da måtte vi jo på kappahl og jeg kjøpte kose klut i blått :p så blir spennende å se om jeg må gi den i gave til noen og kjøpe rosa eller om det stemmer :) pluss at jeg kjøpte hvit bukse og sokker ;)
 

Vedlegg

  • 1368033401076.jpg
    1368033401076.jpg
    48,4 KB · Visninger: 35
Blir spennende om å se om hun har rett da:)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
så herligt da!!!!! :D har hun hatt rett på flere ting også?
 
Akkurat det hun har :)
Pluss at hun har sagt ting som har skjedd i mitt liv som hun aldri skulle visst om visst hun ikke hadde vært "synsk".
Så er blitt overtroisk jeg :)
 
Stiligt!!! Trur på det jeg også!!! :) då er det nok en gutt du får!!! ;)
 
Idag var jeg i oslo hos ei healer/ synsk dame jeg går til innimellom :)
Hun mente dette skulle gå bra bare jeg klarte å slappe av ,så nå senker vi skuldrene og ikke tenker over hver minste lille ting ;)
Hun har hele tiden sagt vi får gutt først og det sa hun idag også så da måtte vi jo på kappahl og jeg kjøpte kose klut i blått :p så blir spennende å se om jeg må gi den i gave til noen og kjøpe rosa eller om det stemmer :) pluss at jeg kjøpte hvit bukse og sokker ;)
Åhr… så herlig da! Og grattis får jeg vel si ;) hihi:)
 
Åhr… så herlig da! Og grattis får jeg vel si ;) hihi:)
Hehe. Jo takk ;) men vi får vente å se, men har følelse på gutt selv visst dette går bra :)
Men gjør ingenting hva som kommer, bare det kommer ♡♡

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014
 
Back
Topp