Headset til barn

Barnslig

Glad i forumet
Har ikkje erfaring med dei du nevner, men er veldig fornøgd med Tiny phones frå JVC.

Har ikkje erfaring med dei du nevner, men er veldig fornøgd med Tiny phones frå JVC.
Hvor får man kjøpt de?? Kan ikke være nettbutikk, det rekker jeg ikke ....

De har dem på netonnet, mon tro om de rekker hit til onsdag om jeg bestiller express i dag???

Er ikkje så mykje til hjelp, eg hadde all verdas tid og kjøpte dei hos amazon i england og fekk ei veninne til å sende dei vidare. Håpar du får tak i det du treng i tide då.

Har "EDU 353M" for barn som jeg kjøpte fordi de a) var de første jeg fant og b) de kostet 99 kroner på Clas Ohlson, og etter at Jr. hadde tatt knekken på et par-tre headset fordi han ble litt utålmodig/glemte han hadde dem på hodet og nappet i både ledninger og plugger var det en viktig faktor.
Gidder ikke kjøpe headset til flere hundre kroner som varer i en måned, rett og slett.

Nå har dette settet holdt i omtrent et år, da, men siden han virker fornøyd gidder jeg ikke investere i noe dyrere så lenge det funker bra. :)

Brukes bare til dataspill og DVDer på laptopen her i huset, da. :)

Har "EDU 353M" for barn som jeg kjøpte fordi de a) var de første jeg fant og b) de kostet 99 kroner på Clas Ohlson, og etter at Jr. hadde tatt knekken på et par-tre headset fordi han ble litt utålmodig/glemte han hadde dem på hodet og nappet i både ledninger og plugger var det en viktig faktor.
Gidder ikke kjøpe headset til flere hundre kroner som varer i en måned, rett og slett.

Nå har dette settet holdt i omtrent et år, da, men siden han virker fornøyd gidder jeg ikke investere i noe dyrere så lenge det funker bra. :)

Brukes bare til dataspill og DVDer på laptopen her i huset, da. :)
Finner ikke noen for barn på Clas Ohlson, men fant jo disse på lefdal, ikke så dyrt det heller :) http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bilde/hodetelefoner/SHK1030/philips-hodetelefoner-shk1030-bla

Back
Topp