He he he:)

*Sandermamma*

Forumet er livet
Jeg eier ikke rytme! Det er helt rått altså. Hvis dere har sett en tømmerstokk, så har dere sett meg!

MEN, til mandag skal jeg og williamprinsen på zumba[X(][&o] Jeg kommer til å daue altså! Der har jeg virkelig INGEN ting å gjøre!! Men, må prøve da!

Så om noen vil ha seg en god latter, så ta turen til sats på schous plass[&o][X(][&:]

nesten så jeg skulle tatt turen bare for å se på[;)] hadde ikke fått meg med på zumba for å si det slik......jeg suuuger til sånt[:-]

ORIGINAL: Black Beauty

nesten så jeg skulle tatt turen bare for å se på[;)] hadde ikke fått meg med på zumba for å si det slik......jeg suuuger til sånt[:-]

Ha ha, ja du skulle nesten det gitt[:D] Jeg er så elendig på sånne ting, at egentlig burde jeg bare droppe det[&o]

Hehe, skulle ønske jeg skulle være med! [:)]

Var stiv som en stokk før jeg også, men nå har jeg virkelig fått Zumba-hoftene og rumpa inne! [;)] Er bare å danse som om ingen ser på deg, gi litt faen rett og slett. Det er KNALLGØY!

Jeg veit ikke om jeg tør allikevel jeg[X(] Ser instruktøren er en mann som heter Carlos[&o] Sikkert den hunken! Og jeg som går og skvetter hele tida da! Holder ikke med tena mini da[:D]

Men neida, jeg har virkelig ikke rytme, og har et stivt operert kne så dette kan bli spennende. For spennende kanskje[:D]

Det blir jo gøy da! Får håpe instruktøren er kjekk da [8D]

Tøffa [;)]
Hopp i det, tenk på det som en morsom pause, bare for deg. Lykke til!!

Ps - og ler du mye er det bra trim for magen vett'u [:D]

Du skulle sett meg første gang jeg var med på zumba,uff [8D]
Har ikke rytme,men etter en gang kommer det uansett hvem som har rytme eller ikke [:)]

Back
Topp