hdpvr mottaker parabol

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som har de nye hdpvr mottakerne fra henholdsvis Canal digital og Viasat for parabol?
Er de kjappe og bra?

Har hatt fra get kabeltv som var fantastisk. Men hos svigermor som har canal digital kabeltv er hennes vanvittig treg.

canal digital:

viasat:

dytt... noen her må da ha parabol?[:D]

Vi har til kabel her..
Men var hjemme til foreldrene mine i julen og ble helt svett da jeg byttet kanaler på tv for treger shit har jeg aldri vært borti!

Canal digital er det snakk om :)

Jeg har lyst på, teller det..? [8D]

TonjeJenta)
[Send privat melding] Rapport | Innlegg nr.: 3
SV: hdpvr mottaker parabol - 04.01.2011 14:19:47
ORIGINAL: *Queen*

Vi har til kabel her..
Men var hjemme til foreldrene mine i julen og ble helt svett da jeg byttet kanaler på tv for treger shit har jeg aldri vært borti!

slik er min svigermor sin og.. canal digital.. men det er kabeltv.
Har foreldra dine parabol?

ORIGINAL: Froskegele

Jeg har lyst på, teller det..? [8D]

Tilbud nå til 999kr om man binder seg for et år. Normalt koster den 2500kr[:D]
Det er bra stuff asså... så jeg har så lyst på jeg og.

ORIGINAL: TonjeJenta

TonjeJenta)

Vi har til kabel her..

Hehe ja de har parabol og jeg har kabeltv.. Kabeltv min er 10 ganger raskere en parabolen de har..:) 

TonjeJenta)

Vi har til kabel her..

Hehe ja de har parabol og jeg har kabeltv.. Kabeltv min er 10 ganger raskere en parabolen de har..:) 

foreldra dine sin er slik?
Og er du sikker på at de har hd-tv? Svigermor sin er og megatreg... men hun har flatskjerm uten hd.. så lurer på om det kanskje er derfor..... Vil jo helst ikke ha en treg en.

TonjeJenta)

Vi har til kabel her..

foreldra dine sin er slik?

Japp.. har vi og.. Er helt klin lik i usteende til kabel og parabol :)

kan du se det jeg skrev over? oppdaterte innlegget seh.. er ang tvn til foreldra dine.
For er jo fjernt at dere har lik og den ene er treg og andre ikke. Mulig det er tv? Mistenker det hos svigermor.. men kan jo ikke vite

Vi har viasat sin. Og jeg synes ikke den er noe treg egentlig..
Ikke som jeg har tenkt over iallefall.
Veldig fornøyd med viasat sin[:D]

vi har, og vi betalte 2500,- typisk!!

men uansett da,er forholdsvis fornøyd. er treg innimellom, men 90% av tida går det fint, men innimellom henger den seg opp og vi må restarte.
veldig fornøyd med opptager muligheten da, får med meg det meste nå[8D]

kan du se det jeg skrev over? oppdaterte innlegget seh.. er ang tvn til foreldra dine.
For er jo fjernt at dere har lik og den ene er treg og andre ikke. Mulig det er tv? Mistenker det hos svigermor.. men kan jo ikke vite

Er i allefall ikke tv til pappa.. er en full hd tv som er ganske så ny..

så hva som gjør det slik aner jeg ikke..

hmmmm.....

Viasat har så elendig kanaltilbud desverre.... Var fornøyd da jeg jobba der og hadde det gratis[8D]
Men henger den seg ofte tror jeg man bør reklamere på den... Den vi hadde fra Get var 100% hele tiden.
Savner den så sårt.... derfor jeg så gjerne vil ha hdpvr igjen...[:)]

Har Viasat sin, og er fornøyd med den [:)]

vi har den til parabol - og jeg er vannvittig lei av den!! kanskje vi er veldig uheldige men den henger seg opp HELE tiden og er masse som ikke har blitt tatt opp av det jeg har stilt inn!!

ORIGINAL: Amaryllis

vi har den til parabol - og jeg er vannvittig lei av den!! kanskje vi er veldig uheldige men den henger seg opp HELE tiden og er masse som ikke har blitt tatt opp av det jeg har stilt inn!!

har du reklamert på den da?
og mener du den eller den? har bilde av 2......[:D]

Har cd sin og er greit fornøyd. Den er ikke treig her i hvert fall. Men den henger seg i opptakslista om man ikke er innom den. Funker ikke å time den og så reise bort i over en uke, for så fort det ikke er bevegelse på dekoderen på noen dager, så henter den ikke oppdateringer og dermed tar den ikke opp serieopptakene heller.
Sånn bortsett fra det er vi fornøyd ja!

Back
Topp