Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått resultatet fra sist test?Ja! Legen ønsker enda en test i morgen 6+1. Spent på om det er videre like store hopp. Kan bety tvillinger har jeg hørt![]()

JaFått resultatet fra sist test?![]()
Fikk melding fra legen i dag. hCG: 27 128, så den har mer enn doblet seg hver andre dag. Skal på privat ultralydtime neste uke så blir spennende å se om det er en eller to der. Tror egentlig bare det er en 
God stigning iallefall! Blir spennende med ULJaFikk melding fra legen i dag. hCG: 27 128, så den har mer enn doblet seg hver andre dag. Skal på privat ultralydtime neste uke så blir spennende å se om det er en eller to der. Tror egentlig bare det er en
![]()

Jeg målte nesten helt lik hcg som deg 4+3. Venter på svar fra den jeg tok 4+5. Finner ikke så mange andre med ca den verdien, så er veldig spent på å høre hvordan det går med deg. Synes det er så stas å se at din har økt så mye, det gir meg litt håp4+1 → hCG 26
4+3 → hCG 103
5+1 → hCG 1771
Så spennende! Håper du får god doblingJeg målte nesten helt lik hcg som deg 4+3. Venter på svar fra den jeg tok 4+5. Finner ikke så mange andre med ca den verdien, så er veldig spent på å høre hvordan det går med deg. Synes det er så stas å se at din har økt så mye, det gir meg litt håp![]()
Jeg tok ny prøve (6+1) → hCG: 27128.