HCG

Tok blodprøver i uke 5+5, HCG kom da tilbake på over 31000. :wideyed:
Kun en baby inni der, men kanskje jente denne gangen? Noen som vet mer om HCG-verdier vs kjønn? Spennende å høre erfaringer, selv om jeg vet det ikke er noe fasit på det, men gøy med spekulasjoner likevel. :cat:

Ja! Legen ønsker enda en test i morgen 6+1. Spent på om det er videre like store hopp. Kan bety tvillinger har jeg hørt:eek:
Fått resultatet fra sist test? :happy:

4+0 65
4+2 134
4+4 279
4+6 869

Doblingstiden er litt under 48t, så det er greit: men utgangsnivåene var farlig lave, og gyn mente at de ofte tok store hopp i begynnelsen: det gjør ikke mine. Har derfor bare halvveis meldt meg inn, men jeg får kanskje ha en slags forsiktig optimisme til tross for lave verdier og null fostersekk i 5+1 :(

Ja :happy: Fikk melding fra legen i dag. hCG: 27 128, så den har mer enn doblet seg hver andre dag. Skal på privat ultralydtime neste uke så blir spennende å se om det er en eller to der. Tror egentlig bare det er en :happy:
God stigning iallefall! Blir spennende med UL :joyful:

4+1 → hCG 26

4+3 → hCG 103

5+1 → hCG 1771
Jeg målte nesten helt lik hcg som deg 4+3. Venter på svar fra den jeg tok 4+5. Finner ikke så mange andre med ca den verdien, så er veldig spent på å høre hvordan det går med deg. Synes det er så stas å se at din har økt så mye, det gir meg litt håp ❤️

Jeg målte nesten helt lik hcg som deg 4+3. Venter på svar fra den jeg tok 4+5. Finner ikke så mange andre med ca den verdien, så er veldig spent på å høre hvordan det går med deg. Synes det er så stas å se at din har økt så mye, det gir meg litt håp ❤️
Så spennende! Håper du får god dobling :Heartred Jeg tok ny prøve (6+1) → hCG: 27128.

Back
Topp