Andre som har tatt HCG blodprøver? Hvilken uke og hva var Hcg da?
Jeg hadde 4+6: 1900 og 5+6: 16000
Jeg hadde 4+6: 1900 og 5+6: 16000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi wow, for eit hopp!4+1 → hCG 26
4+3 → hCG 103
5+1 → hCG 1771

Ja! Legen ønsker enda en test i morgen 6+1. Spent på om det er videre like store hopp. Kan bety tvillinger har jeg hørtOi wow, for eit hopp!![]()
Én prøve sier dessverre ikke noe om utviklingen er normal da. Så de aller fleste vil vel ta prøver med 2 dagers mellomrom for å se stigningen4+3 (12 dpt): 718 U/L
Fikk beskjed fra klinikken om at det var en fin verdi og at det ikke var behov for flere blodprøver. Krysser fingrene

Er klar over det. Sykepleier sa at de ønsker en verdi >200 U/L 12 dpt, og så lenge verdien er en del høyere enn det var det et godt utgangspunkt og ikke behov for flere blodprøver. Skal på ultralyd i uke 7+4 hos klinikken. Har bare valgt å stole på at de vet hva de holder på medÉn prøve sier dessverre ikke noe om utviklingen er normal da. Så de aller fleste vil vel ta prøver med 2 dagers mellomrom for å se stigningen![]()
Ikke dersom det er ivf, og man bare skal ta en prøve for å bekrefte svangerskap. Da pleier de ta kun en prøve, dersom den er på en tilfredsstillende verdi ift antall dager gravid.Én prøve sier dessverre ikke noe om utviklingen er normal da. Så de aller fleste vil vel ta prøver med 2 dagers mellomrom for å se stigningen![]()
Okei, trodde det var vanlig med to prøver ved ivf ogsåIkke dersom det er ivf, og man bare skal ta en prøve for å bekrefte svangerskap. Da pleier de ta kun en prøve, dersom den er på en tilfredsstillende verdi ift antall dager gravid.![]()
Men da vet jeg det 
Okei, trodde det var vanlig med to prøver ved ivf ogsåMen da vet jeg det
![]()

Såpass ja, da er det sikkert store forskjeller rundt omPå min klinikk tar de ikke engang blodprøver, de sier seg fornøyd med positiv graviditetstest![]()

Ka seie legane om dei verdiene, er det vanlig at det ikkje dobler seg når det er så høge verdier?5+3 40 000
6+0 63 000
Det er innenfor normalen. Over 6000, så dobles de ikke før hvert 4. døgn +. Tok prøvene sent på torsdag, og tidlig på mandag, så det ser greit utKa seie legane om dei verdiene, er det vanlig at det ikkje dobler seg når det er så høge verdier?