Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, tvillinger?Hadde 49 496 på prøven 5+4 (tirsdag). Venter på svar på prøven jeg tok i dag 5+6.

Det blir spennende å se på ulOi, tvillinger?![]()
![]()
Var på tidlig ul på tirsdag (7+4) og da så vi en frisk liten babyDet blir spennende å se på ul
5+6 var 74 193, så jeg har jo skjønt at jeg ligger ganske høyt på skalaen![]()

Sniker.Er det noe man spør om å måle ? Har aldri målt min hcgEller hvem er det vanlig for ? Spør fordi dette er fjerde gangen min og ingen har spurt om jeg vil vite hcg nivå
![]()
Jeg ville måle på grunn av MA i forrige svangerskap. Ville se om utviklingen var positivEr det noe man spør om å måle ? Har aldri målt min hcgEller hvem er det vanlig for ? Spør fordi dette er fjerde gangen min og ingen har spurt om jeg vil vite hcg nivå
![]()
Jeg har målt i tidligere svangerskap pga. svangerskap utenfor livmoren, men legen min ville ikke måle denne gangen fordi han mente det kan skape unødvendig bekymring fordi det kan sprike så mye i hva som er normaltEr det noe man spør om å måle ? Har aldri målt min hcgEller hvem er det vanlig for ? Spør fordi dette er fjerde gangen min og ingen har spurt om jeg vil vite hcg nivå
![]()