HCG

Elida

Glad i forumet
Novemberfnuggene 2023
nå har jo folk skrevet mye om hcg men finner jo ikke igjen noen ting. Fått svar på blodprøver, og hadde en hcg på 32000 i uke 6+6. men ser jo det er helt ville forskjeller på normalverdier. Hva er dine verdier?
 
Målte i går 5+5 og fikk 19000, er jo fint resultat. Skal ta igjen på fredag for å se på økningen, eneste som gir et konkret svar da normalen er så stor
 
Hadde 49 496 på prøven 5+4 (tirsdag). Venter på svar på prøven jeg tok i dag 5+6.
 
Er det noe man spør om å måle ? Har aldri målt min hcg :scratch Eller hvem er det vanlig for ? Spør fordi dette er fjerde gangen min og ingen har spurt om jeg vil vite hcg nivå:bag:
 
Er det noe man spør om å måle ? Har aldri målt min hcg :scratch Eller hvem er det vanlig for ? Spør fordi dette er fjerde gangen min og ingen har spurt om jeg vil vite hcg nivå:bag:
Sniker.
hCG tar man gjerne på indikasjon. F.eks ved blødninger, smerter, noen ganger ved assistert befruktning, eller ved tidligere historikk som enten gir medisinsk grunn til det, eller pga frykt hos pasienten.

Jeg er gravid med min nr4, har kun målt hcg etter blødninger med nr3
 
Er det noe man spør om å måle ? Har aldri målt min hcg :scratch Eller hvem er det vanlig for ? Spør fordi dette er fjerde gangen min og ingen har spurt om jeg vil vite hcg nivå:bag:
Jeg ville måle på grunn av MA i forrige svangerskap. Ville se om utviklingen var positiv:)
 
Er det noe man spør om å måle ? Har aldri målt min hcg :scratch Eller hvem er det vanlig for ? Spør fordi dette er fjerde gangen min og ingen har spurt om jeg vil vite hcg nivå:bag:
Jeg har målt i tidligere svangerskap pga. svangerskap utenfor livmoren, men legen min ville ikke måle denne gangen fordi han mente det kan skape unødvendig bekymring fordi det kan sprike så mye i hva som er normalt
 
Back
Topp