Hcg

Nulltull

Flørter med forumet
Er det normalt å ikke få svar på hcg av fastlege? Spurte min om jeg kom til å få svar, da sa han nei, men at han sender den til jordmor… Er dette normal praksis? :nailbiting:
 
Veldig rart at en ikke får svar, men det er ikke standard heller å måle hcg. Så da blir det jo litt vanskelig å si va som er normal praksis. Jeg målte og kunne ringe legekontoret dagen etter å få svar.
 
Da jeg tok hcg forrige svangerskap fikk jeg melding på HelseNorge med resultatet. :happy: Merkelig at FL sender til JM.. Dem har jo ikke noe direkte med hverandre å gjøre?
 
Jeg har ringt legekontoret omtrent to dager etter jeg har målt (for å være sikker på at prøven er behandlet), og har alltid fått svar når jeg etterspør det. Du kan sikkert gjøre det samme, de er pliktige til å oppgi dine egne opplysningee så lenge du er myndig :)
 
Takk for svar! Vil jo kanskje tro også at han hadde tatt kontakt dersom noe ikke er som det bør være?
 
jeg fikk svar på helsenorge dagen etter prøve nr to var tatt (så det var noe og sammenligne med)
 
Back
Topp