Hcg

En tråd i 'April 2020' startet av Katy, 18 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Katy Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Noen her som vet ca hvilken uke hcg begynner å synke. Er i uke 10 i dag og har målt i dag og skal måle igjen på fredag. Men leste et sted at hcg kunne synke fra uke 10. Noen som har erfaring med dette? :happy:

2. Vimso84 Flørter med forumet

Hvorfor måle HCG så seint?? :)

3. Katy Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg har hatt en del brun utflod igjennom hele graviditeten, og i de siste dagene har det vært hver dag. Har vært på tidlig ultralyd forrige uke og alt var fint. Har også funnet hjertelyd hjemme, men klarer allikevel ikke finne roen når jeg "blør". Så det var legen som foreslo å måle HCG.

4. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

hCG bør man slutte å måle etter uke 6, etter det er det kun ul som kan si noe om levedyktighet en til fosteret og utvikling av svangerskapet.

Spesielt rundt uke 10 er det absolutt mest uromoment å måle hCG mener jeg. hCG kan synke et sted mellom uke 9-12, så hcg-prøvene kan egentlig ikke si noen ting..

• Liker Liker x 1
  5. Katy Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Kanskje jeg ikke skal gå og ta blodprøve nr 2 da. Mulig jeg bare blir mer redd om den synker.

6. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Personlig hadde jeg droppe den og nektet å ta hCG så sent. Nettopp fordi jeg vet at, selv om jeg vet hCG kan synke i den tiden, så hadde jeg sikkert kjøpt en ny privat ul hvis hCG sank, for å berolige meg.

7. Katy Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Ja det er nok det jeg også gjør kjenner jeg meg selv rett :happy:Rart at han anbefaler hcg så sent da..

8. lmn86 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Ville ikke tatt noe mer hcg, heller en ny UL:)

• Liker Liker x 1

Del denne siden