Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har tatt HCG prøver? Hva var verdien og hvor langt var du på vei?[emoji5]
Jeg tok i går, og ska ta i morgen igjen, litt nervøs[emoji15] Den i går var på 71000 og jeg var 7+4, vet ikke om det er normalt?[emoji51]
Jeg tok sist HCG da jeg var 5+5, og da var verdien på 10.000. Tror det varierer veldig fra person til person, noen har høye verdier og andre lave. Det viktigste er at den stiger jevnt
Venter på svar på mine. Mine har alltid vært lavere enn normalt. Så spent på hva disse er på. Den ene graviditeten fant vi ut ved en tilfeldighet i uke 6 da jeg skulle inn på kontroll med innvendig ul. Hadde da tatt flere tester som var negative. Mista da 2 uker senere [emoji20]
Jeg tok hcg da jeg var på tul og da var jeg 6+4. Hadde da 115 000 i HCG.. det var visst normalt, og fin stigning fra 24 000 da jeg var 5+4... Men alle har jo forskjellig nivå på HCG