Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok en blodprøve på torsdag og en i går for å få målt HCG nivået, og fikk vite at den på torsdag lå på 165 mens den i går var på 1400.Var ikke det veldig stigning på kort tid?
![]()
Så braSynes det høres helt normalt ut. Den stiger veldig i begynnelsen fram til 10000. Etter det går det litt tregere.![]()
Jeg er 5+2 (tror jeg, ettersom jeg ikke har noen siste mens eller EL å forholde meg til). Hva med deg? Har du snakket med legen din i forhold til resultatene? HCG nivået varierer jo veldig fra person til person, så kan være det bare stiger langsommere hos deg. Dersom legen sier at det ikke er noe å bekymre seg over, ville jeg uansett forholdt meg til detHvor langt er du på vei? Min gikk fra 10 til 25 (torsdag og mandag) og syns det var veldig lite =/
Ja det var veldig lite. Du er ikke kortere på vei enn du tror da?Hvor langt er du på vei? Min gikk fra 10 til 25 (torsdag og mandag) og syns det var veldig lite =/
Jeg er 5+2 (tror jeg, ettersom jeg ikke har noen siste mens eller EL å forholde meg til). Hva med deg? Har du snakket med legen din i forhold til resultatene? HCG nivået varierer jo veldig fra person til person, så kan være det bare stiger langsommere hos deg. Dersom legen sier at det ikke er noe å bekymre seg over, ville jeg uansett forholdt meg til det![]()
Ja det var veldig lite. Du er ikke kortere på vei enn du tror da?
Håper at det har steget masse til da! Krysser fingrene for degEr 4+4. Legen syns det var litt lavt, så skal inn og ta en ny blodprøve i morgen. Krysser fingrene for at det er mer stigning da..
Håper at det har steget masse til da! Krysser fingrene for deg![]()
Ja det er jo ikke muligTror ikke det.. Da betyr det at jeg har fått positiv test 2 dpo, og det er jo umulig.
Ja det er jo ikke muligDa håper vi du bare har sen stigning. Krysser fingrene for deg
![]()