Hcg

Nelly84

Glad i forumet
Litt deppa nå - hcg 5+0 var på bare 260. 4+5 testet jeg 2-3 på CB digital, og den må ha 200 for å vise det. Så altså har den bare økt med 60 på to døgn da, som jeg tenker det.. Tok ny hcg nå i dag (5+4), får se hva den viser... :( sukk! Hadde virkelig et håp denne gangen.
 
Hcg i urin varierer så mye mer enn i blod. Ikke ta sorgene på forskudd! :)
 
Jeg målte hcg i blid til 167 tre timer etter jeg fikk 2-3 på cbd. Dette var på 4+3. Min hcg steg til 306 to døgn etterpå. Helt innafor.

Ikke ta sorgene på forskudd.
 
Min første hCG, som ble målt i blodet, var på bare 9200. Var da 5+2
Den andre som ble tatt 5 dager senere, også målt i blodet, var oppe i 26 000. Var da 6+0.

Det hører med til historien at jeg hadde 2 CB-tester som ikke var gyldige (ingen strek i det lille vinduet) før den første blodprøven, og 1 ny CB-test, var da 5+4, som var klart positiv rett før den andre blodprøven.


Ikke ta sorgene på forskudd :)
 
Takk for alle oppmuntrende svar - vi får se hva det blir til. Får svar på den andre hcg prøven i morgen, og tidlig ul på onsdag.

Grunnen til at jeg tar litt sorgene på forskudd er at i det ene vellykkede svangerskapet jeg har hatt, var hcg på 40.000 når jeg var 6+1. Så 260 5+0 virker litt lite. Samtidig så er jeg kjempekvalm og hadde en god del stikk og strekk i magen når jeg løp i kveld. Så vi får se - it is what it is!
 
Back
Topp