Hcg

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Noen her som er god på dette hcg greiene? Fikk svar på hcg blodprøve tatt dag 14. Den var 650.
Hmm.. Går det Ann og finne ut om en er lengre på vei med måling av hcg?

Det tviler jeg på for det er visst svært individuelt hvor høye eller lave hcg verdiene er. Det som er viktig er at det er god stigning.

Jeg får svar på HCG prøve tatt på tirsdag senere i dag. Er litt nervøs kjenner jeg

Jeg målte 167 på 17 dpo (og 306 på 19 dpo), så dj ligger høyt i forhold til det. Samtidig varierer hcg mye.
Legger med noen tabeller jeg har funnet på nett.

ImageUploadedByBV Forum1434010942.898499.jpgImageUploadedByBV Forum1434010966.910297.jpg

En graviditetstest slår ut når hcg er på 25, og den er beregnet på IKM. Dag 14 etter el er vel IKM for de fleste med normal lengde på syklus. Så da har hun enten uttrykt seg merkelig slik at du har misforstått, eller så har hun ikke peil. Du er gravid, for å si det sånn :)

En graviditetstest slår ut når hcg er på 25, og den er beregnet på IKM. Dag 14 etter el er vel IKM for de fleste med normal lengde på syklus. Så da har hun enten uttrykt seg merkelig slik at du har misforstått, eller så har hun ikke peil. Du er gravid, for å si det sånn :)
Takk godt å høre. Ikke at jeg kan så veldig mye om hcg men trodde og jeg var gravid. Tror alt er svart etter hun sa du er ikke gravid. For jeg ble så satt ut. Å nå har jeg tenkt på dette i hele dag. Æsj alså. Men skal til legen på onsdag igjen hvis jeg fortsatt er gravid da( er i uke 5 på tirsdag) og har mistet dagen før og på dagen 5 uker to ganger. Så håper det går veien denne gang

Takk godt å høre. Ikke at jeg kan så veldig mye om hcg men trodde og jeg var gravid. Tror alt er svart etter hun sa du er ikke gravid. For jeg ble så satt ut. Å nå har jeg tenkt på dette i hele dag. Æsj alså. Men skal til legen på onsdag igjen hvis jeg fortsatt er gravid da( er i uke 5 på tirsdag) og har mistet dagen før og på dagen 5 uker to ganger. Så håper det går veien denne gang

Kan du ikke ta en blodprøve til da, for å sjekke stigningen? Jeg synes du hadde fin hcg, men det viktigste er jo stigningen. Den skal doble seg ca annenhver dag :)

Helt fin hcg det. Men du bør Evt ta en til for å sjekke stigningen og for å sammenligne. En hcg prøve alene vil ikke si annet enn om du er gravid eller ikke og Evt indikere hvor langt på vei du er. I starten skal de fordobles ca hver andre dag men når du når ett visst antall tar det lengre tid før det blir fordoblet. Og hun i resepsjonen kan virkelig ikke skjønne hva hun snakker om

Helt fin hcg det. Men du bør Evt ta en til for å sjekke stigningen og for å sammenligne. En hcg prøve alene vil ikke si annet enn om du er gravid eller ikke og Evt indikere hvor langt på vei du er. I starten skal de fordobles ca hver andre dag men når du når ett visst antall tar det lengre tid før det blir fordoblet. Og hun i resepsjonen kan virkelig ikke skjønne hva hun snakker om
Jepp. Vet egentlig ikke hvorfor jeg bare skulle ta 1. Er jo egentlig ikke vits det. For si jeg vil ta en til. Men håper digital viser 3+ før onsdag og. Da slapper jeg mer av selv

Back
Topp