Noen her som er god på dette hcg greiene? Fikk svar på hcg blodprøve tatt dag 14. Den var 650.
Hmm.. Går det Ann og finne ut om en er lengre på vei med måling av hcg?
Hmm.. Går det Ann og finne ut om en er lengre på vei med måling av hcg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du absolutt gravid! Tror hun bør finne seg en ny jobbResepsjons dama så gav meg resultatet mente at jeg ikke var gravid. Med en hcg på 650. Eg forstår ingenting.
Ja snakk om å gjør meg nervøs. Forsto jo ingenting når hun sa det.Da er du absolutt gravid! Tror hun bør finne seg en ny jobb![]()
Takk godt å høre. Ikke at jeg kan så veldig mye om hcg men trodde og jeg var gravid. Tror alt er svart etter hun sa du er ikke gravid. For jeg ble så satt ut. Å nå har jeg tenkt på dette i hele dag. Æsj alså. Men skal til legen på onsdag igjen hvis jeg fortsatt er gravid da( er i uke 5 på tirsdag) og har mistet dagen før og på dagen 5 uker to ganger. Så håper det går veien denne gangEn graviditetstest slår ut når hcg er på 25, og den er beregnet på IKM. Dag 14 etter el er vel IKM for de fleste med normal lengde på syklus. Så da har hun enten uttrykt seg merkelig slik at du har misforstått, eller så har hun ikke peil. Du er gravid, for å si det sånn![]()
Takk godt å høre. Ikke at jeg kan så veldig mye om hcg men trodde og jeg var gravid. Tror alt er svart etter hun sa du er ikke gravid. For jeg ble så satt ut. Å nå har jeg tenkt på dette i hele dag. Æsj alså. Men skal til legen på onsdag igjen hvis jeg fortsatt er gravid da( er i uke 5 på tirsdag) og har mistet dagen før og på dagen 5 uker to ganger. Så håper det går veien denne gang
Ja skal til legen på onsdag. Får høre da. Hvis jeg klarer og komme der til. Testene er like sterke enda. Et godt tegn.Kan du ikke ta en blodprøve til da, for å sjekke stigningen? Jeg synes du hadde fin hcg, men det viktigste er jo stigningen. Den skal doble seg ca annenhver dag![]()
Jepp. Vet egentlig ikke hvorfor jeg bare skulle ta 1. Er jo egentlig ikke vits det. For si jeg vil ta en til. Men håper digital viser 3+ før onsdag og. Da slapper jeg mer av selvHelt fin hcg det. Men du bør Evt ta en til for å sjekke stigningen og for å sammenligne. En hcg prøve alene vil ikke si annet enn om du er gravid eller ikke og Evt indikere hvor langt på vei du er. I starten skal de fordobles ca hver andre dag men når du når ett visst antall tar det lengre tid før det blir fordoblet. Og hun i resepsjonen kan virkelig ikke skjønne hva hun snakker om