Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har beregna frå første dag i syklus, og då eg var med legen og fortalte når eg sist hadde hatt mens, så bekrefta ho og at eg var ca 6 veker. Så vi har beregna i frå samme dato.. Gir jentebabyer større HCG?Hvordan man produserer hcg er veldig individuelt da refereransepunktene er veldig sprikende. Så det er vanskelig å fastsette hvor langt man har kommet ut fra hcg nivå. Det er ikke sikkert at du har kommet noe lengre, kanskje det er tvillinger, kanskje det er en jente eller kanskje du bare produserer mye hcgDet gjenstår å se
Personlig fikk jeg "Gravid 3+" allerede 18 dager etter eggløsning, altså jeg lå foran på hcgnivå. Men jeg har vært på UL og sett at det kun er en der inne og har heller ikke kommet lengre enn forventet.
Eg har beregna frå første dag i syklus, og då eg var med legen og fortalte når eg sist hadde hatt mens, så bekrefta ho og at eg var ca 6 veker. Så vi har beregna i frå samme dato.. Gir jentebabyer større HCG?