Hcg

linnooooo

Betatt av forumet
Har alle her vært hos legen og tatt blodprøve? Svangerskapskontroll eller bare blodprøve?;)
Sist var jeg på kontroll første gang rundt uke 9, og da mente han at jeg burde venta til uke 12.

tar bare HCG prøver for å sjekke om det stiger eller synker, i forhold til kramper og blødninger.
men er ikke vanlig å ta den første kontrollen og prøvene før senest i uke 12 :) hvorfor, er jeg ikke helt sikker på

Jeg har ikke tatt noen prøver enda, har første kontroll time hos legen 1 juli, og jeg er i dag 5+6 :)

Jeg har heller ikke tatt noen blodprøver hos legen;). Leverte bare urinprøve etter positiv test hjemme:). Skal til min første svangerskapskontroll på fredag er da 7+6, men dette er hos min Gyn først:). Så er neste hos jordmor i uke 12:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Hadde vel første "kontroll" på fredag :D :P var der av andre grunner egentlig :P

Men rundt 9- 12 er normalt å ha første kontroll. Da skal du få med deg svangerskapspapirene og ta noen blodprøver. Noen tar GU. Har ikke tenkt til å gjøre det denne gangen. Ikke før 6 ukers kontrollen etter fødsel:P

Jeg tok blodprøver (målt hcg) hos lege pga. blødninger da jeg var 4 uker på vei.
Hadde ikke målt hcg da, hvis ikke jeg hadde blødninger.

Skal til lege den 26.er da 8+1

Jeg skal til lege i morgen, er da 5+3. Er da kun for å ordne med papirer til svangerskapspenger, sist gang gjorde han ingen undersøkelser for å bekrefte at jeg var gravid engang...

Jeg skal 28 mai (8 + 3) Fikk besjed om å gå mellom uke 8 og uke 12.

Nei, blir nokk ikke før førstekontrollen rundt uke 12:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Nei, har ikke vært enda. Men er bare 4+4 da.. ;) tenker å ringe jordmor denne uka for å avtale et møte ganske fort. Har en god del som det hadde vært godt å pratw om, kjenner jeg.

Jeg skal til legen nå på onsdag, da er jeg 4+5. De sa at det ikke var vanlig før tidligst uke 8-12, men grunnet en MA tidligere i år fikk jeg snakket meg til det!:) Satser da å få målt hcg jevnlig frem til uke 12.. er litt nervøs merker jeg.. men veldig mye roligere enn sist gang, tar det som et godt tegn!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var når jeg var 5+1, mest fordi det var snakk om at jeg skulle gå på blodfortynnende denne gangen. Fikk tatt blodprøvene, men har ikke fått papirene. Skal ikke tilbake for første kontroll før i uke 12. Har tenkt å dra på ul før det, så jeg er sikker på at der er noe inni der..

Back
Topp