HCG verdier?

MammaMJ

Elsker forumet
Min søster målte HCG da hun var 5+3 og da var svarene på 2900, 2 dager etterpå var svarene på 200 000?!
Noen som har vært borti det samme?
Og kan det eventuelt være noe annet enn blæremola?

Trillingar???! [8D]
Uff, nei eg veit diverre ikkje..

ORIGINAL: *Nyskjerrige Nils*

Trillingar???! [8D]
Uff, nei eg veit diverre ikkje..

Tenkte også tvillinger/trillinger først. Vet av ved flerlinger øker HCG-verdien mye fortere.
Vet dessverre ikke hvor mye fortere.

Haha, trillinger ja... Brått så er det det .. Bare håpe det ikke er blæremola [:'(]

ORIGINAL: MammaMJ

Haha, trillinger ja... Brått så er det det .. Bare håpe det ikke er blæremola [:'(]

K  e blæremola? [8|][&:]

jeg vil også si tvillinger, eller trillinger. for når du går med flerlinger vil hcg nivået øke veeeldig mye i forhold til bare en. søk på hcg nivå på google. der finner du ulike sider og jeg vet at en av de har et skjema over stigninger. både med enlinger og flerlinger

Blæremola er en tilstand hvor svangerskapet utvikles unormalt helt fra begynnelsen, enten ved at det ikke er foster, morkake, fostervann og forsterhinner, eller så kan det være ett forster som har en morkake som ikke utvikler seg normalt.

Når en opplever blæremola, så har det skjedd en feil ved deling av egget før befruktning eller så har egget blitt befruktet av en sædcelle som inneholder flere kromosomer enn hva som er normalt.

Takk for svar :)

Back
Topp