Hcg verdier

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Noen som vet hvor hcg verdien skal ligge i uke 5? Jeg fikk svar på forrige blodprøve, den var på 5063 jeg var ca 5+4 når den ble tatt. Tok en ny i dag, håper å få svar i kveld[emoji51]
 
Tror det er veldig individuelt! Jeg tok hcg i går og fikk svar i dag. Den var på over 2000. Skal ikke ta ny før om en uke. Jeg tror jeg er 6+1.
 
På mandag hadde jeg 6100 og onsdag 9000 - tror jeg må ha vært i slutten av uke 5 - overgang til uke 6 i starten av uken.
Venter forferdelig utolmodig på ultralyden på mandag......
 
Takk [emoji2] vet dere hvordan stigningen skal være hvis alt er bra?
Jeg har aldri gjort dette før så jeg har ikke peiling[emoji85]
 
Takk [emoji2] vet dere hvordan stigningen skal være hvis alt er bra?
Jeg har aldri gjort dette før så jeg har ikke peiling[emoji85]
Har hørt at den skal dobles på 2 dager nå i starten. Men at det er veldig inviduelt. Leste og en plass at verdier over 6000 skulle dobles på 4 dager. Så derfor er jeg veldig usikker på mine målinger: legen mente det var fin stigning, men hadde selv følt meg tryggere viss den var doblet..!
 
Det står i samme artikkel at den typisk skal doble seg på 72 timer - den stiger raskere i starten enn når man er på de høye verdiene.
 
Har hørt at den skal dobles på 2 dager nå i starten. Men at det er veldig inviduelt. Leste og en plass at verdier over 6000 skulle dobles på 4 dager. Så derfor er jeg veldig usikker på mine målinger: legen mente det var fin stigning, men hadde selv følt meg tryggere viss den var doblet..!

Det står i samme artikkel at den typisk skal doble seg på 72 timer - den stiger raskere i starten enn når man er på de høye verdiene.

Så da bør det være over 10 000 nå 3 dager senere?[emoji33] kjenner jeg er litt nervøs[emoji27]
 
Nå har jeg fått svar på prøven fra i dag! Dama i tlf mumlet litt og sa "det har iallfall steget" det hørtes litt negativt ut og det stemte ikke med min gode magefølelse[emoji23] så sier hun "den forrige var på 5063 og den i dag var på 16000. Det er ikke så veldig bra stigning da, men det er steget litt. Du får ringe gyn på mandag og spørre hva dere skal gjøre videre. Du er gjerne kortere på vei"
Ehm, tar jeg helt feil når jeg jubler over hcg på 16000??? Det har jo mer enn dobblet seg? [emoji46]
 
Nå har jeg fått svar på prøven fra i dag! Dama i tlf mumlet litt og sa "det har iallfall steget" det hørtes litt negativt ut og det stemte ikke med min gode magefølelse[emoji23] så sier hun "den forrige var på 5063 og den i dag var på 16000. Det er ikke så veldig bra stigning da, men det er steget litt. Du får ringe gyn på mandag og spørre hva dere skal gjøre videre. Du er gjerne kortere på vei"
Ehm, tar jeg helt feil når jeg jubler over hcg på 16000??? Det har jo mer enn dobblet seg? [emoji46]
Hun har ihvertfall ikke greie på dette!! Dette er kjempe bra stigning, du har all grunn til å juble!!:) Hun burde bare fortalt deg verdiene, og sagt at noe mer en dette har jeg ikke kunnskap om..
 
Hun har ihvertfall ikke greie på dette!! Dette er kjempe bra stigning, du har all grunn til å juble!!:) Hun burde bare fortalt deg verdiene, og sagt at noe mer en dette har jeg ikke kunnskap om..

Takk[emoji1] Det tenkte jeg også i starten, men så begynte jeg å tvile på meg selv. Men det er tydeligvis hun som ikke har peiling[emoji28][emoji1360]
 
Nå har jeg fått svar på prøven fra i dag! Dama i tlf mumlet litt og sa "det har iallfall steget" det hørtes litt negativt ut og det stemte ikke med min gode magefølelse[emoji23] så sier hun "den forrige var på 5063 og den i dag var på 16000. Det er ikke så veldig bra stigning da, men det er steget litt. Du får ringe gyn på mandag og spørre hva dere skal gjøre videre. Du er gjerne kortere på vei"
Ehm, tar jeg helt feil når jeg jubler over hcg på 16000??? Det har jo mer enn dobblet seg? [emoji46]

Dette er snakk om bare et par dager, er det ikke? Det høres jo kjempebra ut :D
Den er jo faktisk 3 doblet
 
Første er tatt på tirsdag og den andre i dag, så 3 dager :)
Jeg er ganske fornøyd med dette egentlig[emoji7][emoji87]
Høres veldig bra ut syns jeg [emoji173]
Lurer på hva hun dama surret med? [emoji14]
 
Back
Topp