hcg uke 8?

babybooom

Forelsket i forumet
fikk svar i dag på HCG 78000 var den på. var 8 +2 når den ble tatt. Tok for 2 uker siden også da var den på 45000. Er det bra stigning?

Den er sikkert fin. Etter hcg nivået når 10.000 så vil ikke stigningen doble seg/ eller stige på lik linje som i starten. Jeg målte min forrige uke med 48timers mellomrom og min steg fra 55.000 til 65.000. "Så langt" uti svangerskapet vil hcg bare bli brukt som en indikasjon ved eventuelt misstanke om abort og da vil hcg nivået synke! :) noe den ikke har gjort hos deg ser jeg! Kjempe flott :-)

Du er for langt på vei til å kunne bruke en hcg som indikator på at ting er som det skal. Men som ThereseGG sa, det viktigste er at den ikke synker! Så det er bra :D

hmm de sa bare at den virket grei men at de ville jeg skulle ta en ny igjen på fredag.

hmm de sa bare at den virket grei men at de ville jeg skulle ta en ny igjen på fredag.

Rart . For det er så individuelt hvor stor stigningen er så "sent" men er jo bare å høre på de det :) men tror ikke du trenger å uroe deg :)

ImageUploadedByBV Forum1412606483.684561.jpg

Back
Topp