HCG-tråden

Stjernedryss91

Blir kjent med forumet
Har dere målt HCG hos legen? Isåfall, når tok du den og hvilken verdi fikk du? :)

Tok blodprøve 14 dpo. Da var HCG på 176. Med sønnen min tok jeg også blodprøve 14 dpo. Da var HCG bare på 38. Men det gikk bra tross lav HCG.

Har dere målt HCG hos legen? Isåfall, når tok du den og hvilken verdi fikk du? :)

Jeg har målt. :)

Litt usikker på hvilken dag befruktningen fant sted, men jeg målte ca. 15 dpo og 20 dpo (som var tirsdag denne uka).

Første lå på 286 (4+1) og neste, fem dager senere, lå på 3800 (4+6). Jeg er ca 5+2 i dag, så jeg regner med den ligger på 7-8000 nå i alle fall.

Legen var veldig fornøyd med verdiene. :)

Last edited:
13 DPO var den på 150, 17 DPO 1500.
Så langt ser alt bra ut, er 8+0 i dag og har sett bankende hjerte på to x TUL :)

Målt 4+1 til 875 og 4+6 til 4065, TUL på tirsdag bekreftet ca 6+0 og én liten en, så jeg produserer visst mye hcg :p Gyn sa nivået ofte varierer med størrelsen på morkaka siden det er den som skiller ut hcg - og morkaka var stor og fin den :)

Ikke så ulikt mine verdier det her. Godt å høre at du bare fant én - jeg har vært bekymra for at det er to i magen min :p

Ikke så ulikt mine verdier det her. Godt å høre at du bare fant én - jeg har vært bekymra for at det er to i magen min :p
Ja, det var vi brått litt bekymret for her og :P Det er rart med det - jeg burde jo bare blitt lettet over god økning, men er fort gjort å fokusere på noe annet om det er sjans for det, haha!

Back
Topp