HCG stigning...

Thorgers

Glad i forumet
Fikk akkurat svar om at mengden hcg hadde steget betydelig fra fredag ettermiddag til mandag morgen. Legen skulle ringe meg etterpå ang mengde hcg,det var bare kontordamen jeg hadde kontakt med. Men det viktigste er vel at den har steget,så litt roligere er jeg ivertfall. Kommer tilbake med oppdatering når jeg hører noe mer[:)]

Ååå, det var bra Thorgers! Da kan du glede deg over at du faktisk ER gravid. [:D] Så gøy.

ORIGINAL: ninni 1

Ååå, det var bra Thorgers! Da kan du glede deg over at du faktisk ER gravid. [:D] Så gøy.

Signerer[:D]

åååå så flott da[:D]

Ja deilig det altså...[:)]

Så utrolig godt å høre!! [:D] Så vanvittig bra!! [:D]

Har fått svar nå[:)]
På fredag var hcg nivået på ca 1500 og på mandag var det ca 4700,så her skjer det ting... Skal til tidlig ul 25 sept[:)]

ORIGINAL: Thorgers

På fredag var hcg nivået på ca 1500 og på mandag var det ca 4700,så her skjer det ting... Skal til tidlig ul 25 sept[:)]

Så bra!!! Men hjelpes, jeg er ca 6 dager lenger på vei enn deg, og hos meg var den 56000...

Så flott stigning Thorgers!

ORIGINAL: tullemor79

Så bra!!! Men hjelpes, jeg er ca 6 dager lenger på vei enn deg, og hos meg var den 56000...

Det er store individuelle forskjeller,og den dobles hver andre dag el noe sånt så da er det kanskje ikke så rart allikevel... Jeg ligger helt fint i forhold til tabeller ol. Kanskje det er flere i magen din??? Gynokologen sa at jeg hadde fine verdier ivertfall...

ORIGINAL: tullemor79

Det er store individuelle forskjeller,og den dobles hver andre dag el noe sånt så da er det kanskje ikke så rart allikevel... Jeg ligger helt fint i forhold til tabeller ol. Kanskje det er flere i magen din??? Gynokologen sa at jeg hadde fine verdier ivertfall...

Du tar kanskje hormoner i tillegg??? Det kan påvirke[:)]

her er en tabell jeg fant på nettet[:)]

3 weeks LMP: 5 - 50 mIU/ml
4 weeks LMP: 5 - 426 mIU/ml
5 weeks LMP: 18 - 7,340 mIU/ml
6 weeks LMP: 1,080 - 56,500 mIU/ml
7 - 8 weeks LMP: 7, 650 - 229,000 mIU/ml
9 - 12 weeks LMP: 25,700 - 288,000 mIU/ml
13 - 16 weeks LMP: 13,300 - 254,000 mIU/ml
17 - 24 weeks LMP: 4,060 - 165,400 mIU/ml
25 - 40 weeks LMP: 3,640 - 117,000 mIU/ml
Non-pregnant females: <5.0 mIU/ml