Hcg stigning

Mrs. BB

Glad i forumet
Julikulene 2020
Novemberlykke 2022
Jeg fikk tidlig sterke tester, og har nå malt hcg, som har tredoblet seg på to døgn. Jeg er 4+1 i dag, og hcg ble i dag målt til 745. Den var 257 på onsdag. Flere som har målt hcg og fått tilsvarende høye verdier? Blir fort bekymret om ting ikke er innenfor "normalen" :hilarious:
 
Har 3barn å har aldri målt hcg :laughing002 så aner ingenting om hva som er normalt, men vil tro det er positivt at tallet stiger ❤
 
Jeg fikk tidlig sterke tester, og har nå malt hcg, som har tredoblet seg på to døgn. Jeg er 4+1 i dag, og hcg ble i dag målt til 745. Den var 257 på onsdag. Flere som har målt hcg og fått tilsvarende høye verdier? Blir fort bekymret om ting ikke er innenfor "normalen" :hilarious:
Legen min ville ikke måle hcg, med mindre det var noe unormalt jeg merket som sist . Da hadde jeg exu og fikk 2-3 uker på digital i 3 uker og hadde mistanke om utenfor livmoren:Heartred
Som også stemte… i stedet har jeg fått henvisning til tul 31/3.! For å se på den måten. :love7
Han mener det gir meg unødvendig stress å forholde meg til blodprøver. Å jeg er enig!
 
Jeg fikk tidlig sterke tester, og har nå malt hcg, som har tredoblet seg på to døgn. Jeg er 4+1 i dag, og hcg ble i dag målt til 745. Den var 257 på onsdag. Flere som har målt hcg og fått tilsvarende høye verdier? Blir fort bekymret om ting ikke er innenfor "normalen" :hilarious:
Så lenge den dobler seg er alt normalt og bra :)
Verdiene kan variere så mangt fra person til person :) det fikk jeg beskjed om av min lege :)
 
Jeg fikk tidlig sterke tester, og har nå malt hcg, som har tredoblet seg på to døgn. Jeg er 4+1 i dag, og hcg ble i dag målt til 745. Den var 257 på onsdag. Flere som har målt hcg og fått tilsvarende høye verdier? Blir fort bekymret om ting ikke er innenfor "normalen" :hilarious:
Men har hørt at ved høye verdier så kan det være 2 stk. :dummy::dummy1::p
 
Men har hørt at ved høye verdier så kan det være 2 stk. :dummy::dummy1::p

Tanken har slått meg ja :hilarious: Ifølge en artikkel på Babyverden er det også forbundet med gravide som er ekstra utsatt for div komplikasjoner i svangerskapet. Derfor jeg ble litt stressa.
 
Målte bare HCG når jeg hadde blødninger og positiv 1-2 uker på graviditet test. Dette var også for å følge med på at tallene utviklet seg normalt enten ved å fordoble seg eller synke normalt.:) Hva sier legen din da? Han gir vel en kommentar på verdiene dine:D Kan hende det er to inni der ja :p:dummy1::dummy1:
 
Målte bare HCG når jeg hadde blødninger og positiv 1-2 uker på graviditet test. Dette var også for å følge med på at tallene utviklet seg normalt enten ved å fordoble seg eller synke normalt.:) Hva sier legen din da? Han gir vel en kommentar på verdiene dine:D Kan hende det er to inni der ja :p:dummy1::dummy1:

Fikk svar i går kveld på furst. Legen min har ferie til uken, så får ikke noe svar der med det første. Han er uansett ikke så dreven på ting som har med svangerskap å gjøre, så hadde mest sannsynlig blitt henvist videre :rolleyes: Har UL om 3 uker, får evt vite om det er én eller flere da. Men det er jo så lenge til :hilarious:
 
Fikk svar i går kveld på furst. Legen min har ferie til uken, så får ikke noe svar der med det første. Han er uansett ikke så dreven på ting som har med svangerskap å gjøre, så hadde mest sannsynlig blitt henvist videre :rolleyes: Har UL om 3 uker, får evt vite om det er én eller flere da. Men det er jo så lenge til :hilarious:

Skjønner, tenker det er bare positivt at det har steget så mye. Da blir det fryktlig spennende med UL :D
 
Sniker fra Oktober :)

Min hcg 4+2 var på 869, og det er bare én inni der :D
 
Back
Topp