Hcg stigning

Mammalykke95

Forelsket i forumet
Har så lite peiling på hcg verdier. Målte sist uke (7+1 og 7+4).. Første prøven viste 57 000 og andre prøven viste 80 000. Er dette bra verdier og fin stigning?

Sa ikke legen noe om verdiene da? Fikk du bare tallene og ingen info? o_O

Har så lite peiling på hcg verdier. Målte sist uke (7+1 og 7+4).. Første prøven viste 57 000 og andre prøven viste 80 000. Er dette bra verdier og fin stigning?
De sier vell dobblin annenhver dag? Men det er jo kun ca. Så ser jo bra ut

Rundt uke 8 stopper HCG-stigningen og begynner å synke igjen. Sånn at du vet det. Ble unødvendig redd sist gang fordi legen ikke visste eller sa noe om det.

Stigningen skal begynne å flate ut når hcg blir såpass høy, så tror ikke annenhver dag stemmer lenger :) men jeg sier bare ting jeg har lest om altså, ingen ekspert. Legen har sikkert skjema osv som sier hva som er ok? Så du kan sikkert stole på svaret du fikk der? :)

Stigningen skal begynne å flate ut når hcg blir såpass høy, så tror ikke annenhver dag stemmer lenger :) men jeg sier bare ting jeg har lest om altså, ingen ekspert. Legen har sikkert skjema osv som sier hva som er ok? Så du kan sikkert stole på svaret du fikk der? :)
Det høyrtest fornuftig ut, så d stigningen er vell ganske Bra her

Hvor og hvorfor blir dette sjekket? Er ikke positiv test,positiv test? Skjønner at jeg trenger oppdateringer

Hvor og hvorfor blir dette sjekket? Er ikke positiv test,positiv test? Skjønner at jeg trenger oppdateringer
Blodprøve hos lege :) Det er ikke nødvendig, gjøres feks hvis man mistenker at noe er galt. Så de fleste gjør det nok aldri :p

HCG prøvene så seint, gir bare folk unødvendige bekymringer. Lese mye om at det ikkje går an å tolka de så seint, uten at folk blir bekymra.. eg målte 7+2, då var an 94200, og 7+4 var an bare 98600. Eg blei bekymra heilt til ho i andre enden sa at det nesten e umulig å tyda de nå så seint..

Hadde MA i desember. Så legen ga meg denne muligheten istedenfor å henvise meg te ultralyd.. Han meinte det ikkje va vits når eg bare hadde mista 1 gang. Men eg bestilte privat ultralyd, så det blir veldig spennande ❤️ håpe virkelig alt e bra

Jeg skal ta HCG i dag og på onsdag, fordi jeg har hatt en blødning og er veldig bekymret. Er hhv 5+4 og 5+6 når prøvene tas. Testene kan si deg om du er gravid eller ikke, HCG-prøvene kan tidlig i svangerskapet gi informasjon om HCG-utviklingen går som den skal eller ikke.

Back
Topp