hCG stiger

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
ImageUploadedByBV Forum1359727817.881070.jpg
ImageUploadedByBV Forum1359727830.649104.jpg
ImageUploadedByBV Forum1359727842.624779.jpg

Den første er tatt 13dpo, den andre 14dpo midt på dagen(ikm), og den tredje er tatt nå 16dpo midt på dagen :) Ser lovende ut! <3
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1359727795.482763.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1359727795.482763.jpg
    18,7 KB · Visninger: 36
Så herlig :D
 
Weee, så bra! :D
Her testet jeg rett i stråla i går kveld - lyste opp to streker! ELSKER DET :D
Ja, det er så herlig! :D
Blir like glad hver gang :)
Bilde nr to der er tatt rett fra stråla - på do på et kjøpesenter! Haha :p Skulle til frisøren og var bare så nyskjerrig :p
 
Så bra! Begynner så vidt å synke inn for meg nå...Mine også blir bare sterkere, eller nå blir de nok ikke sterkere, siden de er omtrent sterkere enn kontroll streken=) Må jo bruke opp testene jeg har liggende...haha=)
 
Slenger inn et bilde jeg og ;) Tok den nå nettopp. ImageUploadedByBV Forum1359798028.324712.jpg
Må jo ha blitt gravid mye tidligere enn hva jeg trodde jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så bra! Begynner så vidt å synke inn for meg nå...Mine også blir bare sterkere, eller nå blir de nok ikke sterkere, siden de er omtrent sterkere enn kontroll streken=) Må jo bruke opp testene jeg har liggende...haha=)
Samme her, den jeg tok i går var litt sterkere enn kontrollstreken, så tror ikke det får blitt sterkere. Nå har jeg ikke flere tester, og det har begynt å gå opp for meg :) Deilig følelse! :D
 
Slenger inn et bilde jeg og ;) Tok den nå nettopp. Vis vedlegget 3755
Må jo ha blitt gravid mye tidligere enn hva jeg trodde jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Se der ja :D Godt syn det der :) Gratulerer :D Hvor langt trodde du at du var? Siden du skriver at du må ha blitt gravid tidligere enn hva du trodde :)
 
Jeg trodde jeg var ca. 4+2, men jeg er visst 5, kanskje mer. :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Åja, heldig å plutselig være lengre enn forventet da :)


Ja, bare stas det ;) Syns det var så rart at jeg var begynt å bli så småkvalm, men om jeg er 5 uker +, så er det forståelig :p Det ble jo jeg i mitt første svangerskap også :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja, bare stas det ;) Syns det var så rart at jeg var begynt å bli så småkvalm, men om jeg er 5 uker +, så er det forståelig :p Det ble jo jeg i mitt første svangerskap også :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
da stemmer det nok at du er litt lengre på vei :)
 
Back
Topp