HCG stiger - men bare litt :/

Han sa at akkurat nå virker det som et helt normalt svangerskap hvor jeg er kortere på vei enn antatt. Noe som han ikke syns var rart siden minstejenta enda ammes 0-3 ganger i døgnet.

Skal tilbake og se om vi finner hjerte om to uker.

Er bare så uendelig letta for at det ikke var exu! SA og MA kan fortsatt skje, men det er utenfor min kontroll. Nå tør jeg i hvertfall kalle meg selv gravid <3

Men så fantastisk da! Håper alt fortsetter å utvikle seg normalt :) sa legen noe om hvor langt h*n antar du er på vei?

Oi så bra!!!! Gratulerer :D Får du mer oppfølging, eller mener de rett og slett at alt er normalt så du ikke blir fulgt mer opp? :)

Oi så bra!!!! Gratulerer :D Får du mer oppfølging, eller mener de rett og slett at alt er normalt så du ikke blir fulgt mer opp? :)
Skal tilbake om to uker :) kommer til å få mer oppfølging etter det, men kun fordi jeg fyller 38.

Så godt da, å få det sjekket en gang mer. Ble du satt tilbake ift hva du trodde?
Jeg trodde kanskje jeg var en uke lenger men husker ikke. Sannsynligvis har EL flyttet på seg pga jeg fremdeles ammer minstemor [emoji14] hvis dette skjedde når jeg tror det gjorde, er jeg en uke kortere enn jeg trodde :)

For en solskinnshistorie! Hørt noe om at egg kan ligge i dvale eller noe sånt, kanskje det som har skjedd hos deg :)
Kanskje :) men det kan være jeg som har bommet. Husker ikke siste TR, bare gjetter utifra når jeg hadde i oktober [emoji14]

Back
Topp