HCG stiger - men bare litt :/

hjemmelaget

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Onsdag: 1259
Fredag: 1515
Mandag: 1870

Hva med å få noen svar snart..?

Ja, har hatt jevnlig oppfølging fra gynekologen siden tirsdag. Skal egentlig tilbake til han neste uke, men hun regnet med han ville ringe og ha meg inn tidligere.

Håper det går bra likevel. Håper uansett at du får noen svar snart. Slitsomt å gå sånn og lure i lang tid.. Klem fra meg [emoji173]

Hadde det for en uke siden, og da fant han ikke noe. Har time til ny om en uke, men hun på kontoret trodde nok han ville ha meg inn igjen tidligere etter dagens resultat.

Krysser fingrene for deg! Når man googler hcg verdier er det store variabler ute og går :)

Takk dere <3 legen sier at det tyder på at noe er galt, men det vil neppe vises noe på UL før verdien er på 2000. Så da skal jeg kalle meg gravid en uke til. Hvis ikke noe skjer som gjør at det ikke er noen tvil lenger.

Hvilken uke er du i? Hcg varierer veldig fra person til person. Men dette ser dessverre ut som for lav stigning :(
Men jeg er jo ikke lege heller da. Krysser fingrene for at deg går bra likevel :)

Hvilken uke er du i? Hcg varierer veldig fra person til person. Men dette ser dessverre ut som for lav stigning :(
Men jeg er jo ikke lege heller da. Krysser fingrene for at deg går bra likevel :)
Er i begynnelsen av uke 6, tror jeg.

Her var det rundt 5000 når jeg var 5+4, og så 10000 to dager etter.
Skal doble seg frem til en viss uke før det flater litt ut igjen..
Men som sagt er det forskjell på hvor mye hcg ..

Håper det ordner seg og det ikke er noe galt. Lykketil <3
Tusen takk <3 har håpet, men det er forsvinnende lite. Blir mye gråting, og jeg reagerer nesten ikke når det er blod på papiret lenger.

Hvis dette er spontanabort, er det jammen ikke mye spontant med den :/ <3

Lave stigninger, men baby har vokst fra ingenting til en eggsekk med prikk i på en uke :)

Lave stigninger, men baby har vokst fra ingenting til en eggsekk med prikk i på en uke :)

Ser alt ut til å være i orden? :) Men du er kanskje ikke så langt på vei som først antatt da?

Back
Topp