HCG stigende

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
God kveld i heimen, jenter!

Sist jeg skrev om HCG, var min på 4000. Tror det var onsdag eller torsdag. I dag tok jeg nye prøver, og de har økt til 16000.

Ser på det som et godt tegn, men er usikkert enda, da TUL var litt nervepirrende.
Som skrevet tidligere, måtte en overlege til for å se «York sac», altså plommesekken. Får ny TUL om ei uke, så får vel bare vente å se til da.

Håper spiren klamrer seg fast, vokser til og velger å vise seg mer neste ul.

Hilsen en bekymret mamma [emoji28][emoji173]️[emoji5]

Så fint at hcg nivået har økt! [emoji122][emoji122] Vet du, jeg var på tul nå om fredagen og det var så vidt vi fikk sett plommesekken med plomma på innsiden. Ho måtte bende den ultralydsticken veldig nedover (og således presse på min stakkars blære) for å se [emoji4] Hadde ho hatt eldre utstyr hadde vi ikke nødvendigvis fått sett så mye. Jeg tenker at implantasjonen har nok vært helt perfekt og den lille babyen har gravd seg dypt og godt ned i livmoren din [emoji6]
Skjønner du blir bekymret, men det er tidlig og de små rakkerne kan være tøffe å få øye på til tider! Neste uke skal du nok se at den titter frem [emoji1]

Godt å høre! Forrige gang hadde jeg ul i 5+3 og vi såg ikke annet enn en forstørret livmor/slimhinne. Så det står nok forhåpentligvis godt til[emoji173]️[emoji4]

Herlighet!! Dere to er helt fantastiske!! Nå kom håpet litt opp igjen. Jeg har stor tro på at spiren er der. Jeg så skygger av h*n selv å sa ifra til gynekologen, men hun sa at det var noe annet, men så kommer overlegen inn og viser at hun ser akkurat det samme som jeg. Det var noe der og hun sa at hun så «York Sac», så jeg ble kjempe glad [emoji7][emoji7]

Ei uke til nå, så håper jeg å få se noe annet enn skygger.. [emoji1374][emoji1374][emoji1374]

Hvor langt er du?
Hcg'en er jo super. Men selv om hcg visstnok skal måtte være på et visst nivå for å se de forskjellige tingene på UL så må utviklingen også ha nådd gitte nivåer.
Det er jo bra at dere så plommesekken da. Hvis de sliter med å se det de vil neste uke og så pass på at de bruker proben annerledes mtp bakoverlendt livmor. Har man det kan plommesekken se tom ut selv om alt egentlig er iorden.

Hvor langt er du?
Hcg'en er jo super. Men selv om hcg visstnok skal måtte være på et visst nivå for å se de forskjellige tingene på UL så må utviklingen også ha nådd gitte nivåer.
Det er jo bra at dere så plommesekken da. Hvis de sliter med å se det de vil neste uke og så pass på at de bruker proben annerledes mtp bakoverlendt livmor. Har man det kan plommesekken se tom ut selv om alt egentlig er iorden.

Tør ikke å si hvor langt eller kort jeg er. Får se neste uke. Da får jeg ny TUL.

Jeg spurte i dag om jeg hadde bakovervendt, og hun sa nei. Har lest litt på nettet, og roet meg ganske mye.. Er flere som har «tom» fostersekk og at på noen, så kan man ikke se så mye før uke 8.

Jeg har aldri hatt et slikt Sv skap før, så jeg vet ikke. Dette kan ikke sammenlignes med de to andre som jeg har hatt..

Jeg leste mye på nett da jeg hadde BO'en for over ett år siden. Den diagnosen får de i Storbritannia ikke sette før man er ihverfall 8 uker fordi embryo på en eller annen måte kan gjemme seg.
Lykke til. Håper alt er bra neste uke.

Jeg leste mye på nett da jeg hadde BO'en for over ett år siden. Den diagnosen får de i Storbritannia ikke sette før man er ihverfall 8 uker fordi embryo på en eller annen måte kan gjemme seg.

Hun første legen nevnte det, men så kom overlegen og sa hun så plommesekken, og jeg fikk en skikkelig beklagelse for falske antagelser fra første legen. Jeg orker ikke å tenke på BO, for er det det, så kan jeg ikke gjøre noe. Da må vi bare prøve igjen uansett hvor vondt det gjør. Som situasjonen er nå, vil jeg tenke så positivt som mulig, i hvert fall til det motsatte er bevist [emoji6][emoji5]

Men for all del, setter pris på alle tilbakemeldinger. Får bare krysse fingrene for at det går bra [emoji173]️

Absolutt, mente ikke å si at det kunne være det heller. Bare at vær obs på disse andre tingene og at noen leger kan være litt for kjappe med å påstå det

Forresten.. Jeg kom på at de sa at fostersekken hadde blitt noe større fra forrige ul, altså 4-5 dager siden. Kan det ha noe å si på noe?

Hun første legen som ikke fant noe, nevnte dette i dag.

Tror uansett ikke jeg bør bekymre meg, som overlegen sa. Hun var helt rolig og var ikke bekymret for BO.

Forresten.. Jeg kom på at de sa at fostersekken hadde blitt noe større fra forrige ul, altså 4-5 dager siden. Kan det ha noe å si på noe?

Hun første legen som ikke fant noe, nevnte dette i dag.

Tror uansett ikke jeg bør bekymre meg, som overlegen sa. Hun var helt rolig og var ikke bekymret for BO.
Så bra.
Hos meg vokste gestasjonssekken fra første til andre UL og så til tredje, men da endret den fasong og.

Ville hørt på overlegen jeg altså!!!!

Så bra.
Hos meg vokste gestasjonssekken fra første til andre UL og så til tredje, men da endret den fasong og.

Ville hørt på overlegen jeg altså!!!!

Hva mener du med endret fasong? Ja, hører på henne. Grugleder meg til neste TUL [emoji50][emoji20][emoji33]

Min er rund enn så lenge. Håper for Guds skyld den holder formen [emoji20]

Min er rund enn så lenge. Håper for Guds skyld den holder formen [emoji20]
De sa at formen fremdeles kunne være normal når den endret seg, problemet for min del var at det ikke var noe fosteranlegg.
Men vi stoler på overlegen som så på deg idag og satser på at vi kommer i mål alle sammen

De sa at formen fremdeles kunne være normal når den endret seg, problemet for min del var at det ikke var noe fosteranlegg.
Men vi stoler på overlegen som så på deg idag og satser på at vi kommer i mål alle sammen

Alt kan være mulig.. Får bare krysse fingrene [emoji1374][emoji1374]

Huff, det høres utrolig slitsomt ut! Det er tøft av deg at du klarer å holde motivasjonen oppe i en slik situasjon :Heartbigred
Håper det bedrer seg snart!

Back
Topp