HCG-støtte etter innsett

Spurte om blodfortynnende, hcg-støtte og prednisolon på Riksen nå nettopp, og de mener det ikke er forskningsgrunnlag og at de derfor ikke gir det. Kjenner jeg er litt frustrert..

Men samtidig gir de på andre offentlige… helt på trynet:hungover: alle burde få de samme mulighetene! Skjønner bare ikke hvorfor, de taper jo ingenting på det…

Nei, det tenker jeg også.
Hun sa de hadde hatt møte om det, og at om noe var bevist å fungere ville Rikshospitalet være de første til å bruke det.. De ville ikke gi selv om andre offentlige gir. Sa også at om det hadde fungert ville de private hatt mye større suksessrate enn de har.
Det med at de ikke gir blodfortynnende bare for å prøve hadde visst noe med at blodfortynnende kunne ha negativ effekt ved at det gir økt blødningsfare, men at det kunne være gunstig fra uke 12 på grunn av noe jeg ikke klarer å komme på.

Jeg har albyl-e i skapet.. Og prednisolon.. :banghead:

Men samtidig gir de på andre offentlige… helt på trynet:hungover: alle burde få de samme mulighetene! Skjønner bare ikke hvorfor, de taper jo ingenting på det…
Fikk svar på det i dag av surpompen jeg var hos.
Universitetssykehusene gir ikke noe med mindre det er godt forskningsgrunnlag for at ting fungerer. Uansett hva andre gir. Han svarte også at støttemedisinen var det ingenting som hette, det måtte jeg bare være klar over..

Fikk svar på det i dag av surpompen jeg var hos.
Universitetssykehusene gir ikke noe med mindre det er godt forskningsgrunnlag for at ting fungerer. Uansett hva andre gir. Han svarte også at støttemedisinen var det ingenting som hette, det måtte jeg bare være klar over..

For en tullball du har truffet på da :meh:
Kanskje du kan prøve fastlegen? Har sett her inne før at noen har gått der og prøvd seg

For en tullball du har truffet på da :meh:
Kanskje du kan prøve fastlegen? Har sett her inne før at noen har gått der og prøvd seg
Han var nok lei jobben. Snart på tide med pensjon. Skjønte jeg ikke var den første som har merket det.
Fastlegen har lite erfaring med ivf og er redd for å gjøre noe feil, dessverre.

Spurte legen min i dag om dette med hcg-støtte. Han sa at hcg og blodfortynnende var litt gammeldags, det som var viktig var østradiol og progesteron. Aner ikke om det var generelt eller i styrt fryseforsøk :confused005 Ikke så lett å bli klok på dette her!

Back
Topp