Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvis en ikke produserer fort nok hcg veldig tidlig i svangerskapet( den ikke dobler seg, men ligger innenfor riktig mengde) rundt 3-4 uker på vei.. Vil det med sikkerhet si at fosteret ikke er levedyktig???
Jeg vet ikke hvordan man sjekker dette så tidlig, men selv testet jeg ikke positivt før etter 2 mnd. Så jeg produserte også lite hcg, siden det ikke slo ut på test. Men har idag et friskt barn! [:)]
Har en venninne som ikke slo ut positivt på test før hun var 7 uker på vei, så er vel ikke alle som produserer mye hcg med en gang [:)]
Alt er helt fint med det barnet forresten [:)]
Min hcg har ikke doblet seg, men økt.. Så gynokologdama var fast bestemt på at det ikke var noe levedyktig i magen min.. Har også tatt to ul hvor alt så bra ut og Fostersekken var vokst osv.. Skal heldigvis på sykehuset til mandag for videre sjekk.. Er nå rundt 4 uker på vei..
gyn din har nok mere peil en meg,men alle er jo forskjellige.men om det skal dobble seg i den grad du produserer,uansett mye eller lite.aner jeg ikke.
det er ikke mye man kan se på ul i uke 4.hjerte begynner jo ikke å slå før uke 6 om jeg husker riktig.
så jeg ville tatt en ul etter uke 6 der di ser hjerte slår .og da er det jo veldig gode sjanser for at alt går bra.
men det gjør det sikkert for deg også nå.masse lykke til[:)]