Hcg spm

Emani82

Elsker forumet
Hvis en ikke produserer fort nok hcg veldig tidlig i svangerskapet( den ikke dobler seg, men ligger innenfor riktig mengde) rundt 3-4 uker på vei.. Vil det med sikkerhet si at fosteret ikke er levedyktig???

Ingen??

Vet ikke[8|]

Det er sannsynlig ja, men ikke ensbetydende. Jeg vet om dem som har hatt mindre stigning enn normalt hvor det likevel har gått bra. Lykke til.

Takk:)

Flere??

skal den dobble seg ved 3-4 uker?jeg vet desverre ikke,men mange produserer jo lite hcg.[8|]

håper alt er som det skal være hos deg[:)]

Jeg vet ikke hvordan man sjekker dette så tidlig, men selv testet jeg ikke positivt før etter 2 mnd. Så jeg produserte også lite hcg, siden det ikke slo ut på test. Men har idag et friskt barn! [:)]

Håper på det beste for deg!

Har en venninne som ikke slo ut positivt på test før hun var 7 uker på vei, så er vel ikke alle som produserer mye hcg med en gang [:)]
Alt er helt fint med det barnet forresten [:)]

Min hcg har ikke doblet seg, men økt.. Så gynokologdama var fast bestemt på at det ikke var noe levedyktig i magen min.. Har også tatt to ul hvor alt så bra ut og Fostersekken var vokst osv.. Skal heldigvis på sykehuset til mandag for videre sjekk.. Er nå rundt 4 uker på vei..

gyn din har nok mere peil en meg,men alle er jo forskjellige.men om det skal dobble seg i den grad du produserer,uansett mye eller lite.aner jeg ikke.
det er ikke mye man kan se på ul i uke 4.hjerte begynner jo ikke å slå før uke 6 om jeg husker riktig.
så jeg ville tatt en ul etter uke 6 der di ser hjerte slår .og da er det jo veldig gode sjanser for at alt går bra.
men det gjør det sikkert for deg også nå.masse lykke til[:)]

Ja.. Er nok lurt:)

Back
Topp