HCG resultat

Helt etter boka med dobling hver 48. time. Gratulerer!

Tenker du ikke skal henge deg opp i de tallene. Om det hadde vært grunn til bekymring, så hadde du fått beskjed om det. :) Hvor mange uker er du?

Vet ikke hvor langt jeg er på vei for hadde ikke fått tilbake mensen etter forrige fødsel. Var på TUL på tirsdag, men hun så bare plommesekk og mente jeg var i slutten av uke 4. Men når jeg leser på nett står det at plommesekken er synlig i uke 5,5 og det stemmer bedre med HCG også.

Vet ikke hvor langt jeg er på vei for hadde ikke fått tilbake mensen etter forrige fødsel. Var på TUL på tirsdag, men hun så bare plommesekk og mente jeg var i slutten av uke 4. Men når jeg leser på nett står det at plommesekken er synlig i uke 5,5 og det stemmer bedre med HCG også.
Ok, da forstår jeg at du stiller litt spørsmål. Du får dra på en ny ul senere kanskje, så får du mer svar?

Ok, da forstår jeg at du stiller litt spørsmål. Du får dra på en ny ul senere kanskje, så får du mer svar?

Ja har bestilt ny time nå, da får jeg stilt litt spørsmål også mtp hcg etc:) hadde helt vanlig svangerskap forrige gang, og har ikke hatt smerter/blødninger nå, så burde ikke bekymre meg så mye egentlig

Var på ny tidlig utvendig ultralyd idag. Hjerte som slo og kunne se en bitteliten en! 5+6 ble jeg datert til og det stemmer godt med hva jeg trodde❤️

Back
Topp