Hei. Tok HCG 05.01 da var den 2500, og 12.01 da var den 30000. Er ikke dette en veldig stor økning??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt perfekt!! Det skal doble seg annen hver dag. Så la oss se på det sånn her:Hei. Tok HCG 05.01 da var den 2500, og 12.01 da var den 30000. Er ikke dette en veldig stor økning??
Tenker du ikke skal henge deg opp i de tallene. Om det hadde vært grunn til bekymring, så hadde du fått beskjed om det.Trodde det skulle dobles hver 72-+ når det var passert 6000
Tenker du ikke skal henge deg opp i de tallene. Om det hadde vært grunn til bekymring, så hadde du fått beskjed om det.Hvor mange uker er du?
Ok, da forstår jeg at du stiller litt spørsmål. Du får dra på en ny ul senere kanskje, så får du mer svar?Vet ikke hvor langt jeg er på vei for hadde ikke fått tilbake mensen etter forrige fødsel. Var på TUL på tirsdag, men hun så bare plommesekk og mente jeg var i slutten av uke 4. Men når jeg leser på nett står det at plommesekken er synlig i uke 5,5 og det stemmer bedre med HCG også.
Ok, da forstår jeg at du stiller litt spørsmål. Du får dra på en ny ul senere kanskje, så får du mer svar?
Regner med alt er i orden, jaJa har bestilt ny time nå, da får jeg stilt litt spørsmål også mtp hcg etchadde helt vanlig svangerskap forrige gang, og har ikke hatt smerter/blødninger nå, så burde ikke bekymre meg så mye egentlig
Så gøyVar på ny tidlig utvendig ultralyd idag. Hjerte som slo og kunne se en bitteliten en! 5+6 ble jeg datert til og det stemmer godt med hva jeg trodde![]()