HCG prøve?

Oliven2020

Andre møte med forumet
Jeg er nå gått inn i kokostadiet føler jeg. Etter 3 MA på rad er det ikke enkelt å være ny gravid. Har time til ultralyd neste uke, men vet faktisk ikke om jeg orker å vente så lenge. Er det noen som har fått oppfølging med HCG prøver før en tidlig ultralyd av en eller annen grunn? Jeg føler jeg må ha en grunn, har egentlig ikke noen annen grunn enn at jeg er super stresset. Har jeg ømme nok bryster, stikker det mye på en side eller kjenner jeg for lite osv. Jeg er egentlig ganske rolig til vanlig, men nå føler jeg med helt koko. :(
 
Jeg hadde en blødning på fredag, så jeg tok blodprøve fredag og i dag for å se om det gikk bra! Hadde litt over 8000 på fredag og over 19 000 i dag :love017
Det er IVF barn på privat klinikk, så jeg ringte dit fredag når jeg blødde og ble anbefalt å komme inn å teste :)
 
Jeg hadde en blødning på fredag, så jeg tok blodprøve fredag og i dag for å se om det gikk bra! Hadde litt over 8000 på fredag og over 19 000 i dag :love017
Det er IVF barn på privat klinikk, så jeg ringte dit fredag når jeg blødde og ble anbefalt å komme inn å teste :)
Det var jo flotte prøver da❤️
 
Jeg hadde en blødning på fredag, så jeg tok blodprøve fredag og i dag for å se om det gikk bra! Hadde litt over 8000 på fredag og over 19 000 i dag :love017
Det er IVF barn på privat klinikk, så jeg ringte dit fredag når jeg blødde og ble anbefalt å komme inn å teste :)
Så flott stigning! :hilarious:
 
Du må vel ikke ha en grunn, og om du må, så er 3 MA på rad grunn nok :Heartred Jeg har hatt en MA, og er livredd for at det skal skje igjen. Skjønner godt at du ikke orker å vente.
 
Lykke til! Håper du blir beroliget, ikke noe moro å gå rundt og bekymre seg :-/ Hvor langt uti svangerskapene dine ble MAene oppdaget?
Rundt uke 8 på alle tre, hadde gått galt mellom uke 5-7. Så forhåpentligvis så kommer vi over 8 uker og klarer å senke skuldrene denne gangen
 
Masse lykke til ❤️
 
Back
Topp