Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det varierer veldig mye. Fokuser heller på at det er stigning. Det er det beste.
Lykke til![]()
Før ikm så er det innafor jaPrøv å slapp av. Vet du når du får svar på dagens test?
Tok du ny i går da eller? De har svar på prøvene innen et par timer viss du har tatt de på sykehuset![]()
Jeg tok også blodprøve på mandag og idag. Fikk beskjed om at jeg ville få svar på den siste imorgen. Krysser fingrene for at du også får det![]()
Ja får håpe vi får noen kjekke svar i dag[emoji173]️
Så braJeg fikk svar på min nå. Det var veldig bra stigning på min. Krysser fingrene for at du får svar på din prøve veldig snart også!
Jeg fikk svar på min nå. Det var veldig bra stigning på min. Krysser fingrene for at du får svar på din prøve veldig snart også!
Jepp!!!Den var 48 på tirsdag, å torsdag var den 168! Det er vell innafor?[emoji3]
Kjempe braDen var 48 på tirsdag, å torsdag var den 168! Det er vell innafor?[emoji3]
Den var 48 på tirsdag, å torsdag var den 168! Det er vell innafor?[emoji3]
Jeg er 3+6 og tok HCG prøve igår , skulle hatt mensen idag og den var på 233vet ikke om jeg må ta en til [emoji848]