HCG prøve nr. 1 (tatt 4+5) og kun 39... :(

Solsikke2016

Glad i forumet
Skikkelig dårlig start på mandagen.

Har visst bare 39 på den første prøven, skal ta prøve nr. 2 idag, men har mest lyst til å bare gå hjem og legge meg under dyna.

Sovet dårlig i natt, våknet av at jeg måtte tisse og kjentes ut som jeg skulle få TR, men det er ingen tegn til blødning.

Sorry sutring, bare en skikkelig dritt dag så langt.

Jeg som hele tiden har lurt på om dette kanskje var for godt til å være sant....

Er ikke sikkert det er unormalt. prøven din ble tatt på dag 33 i svangerskapet ditt. Og da er det ca 16/17 dager siden eggløsning. På den dagen så finner jeg normale hcg nivåer helt ned til 17! Det som er viktig nå er å se økningen, regner med du Har tatt ny prøve idag?

Er ikke sikkert det er unormalt. prøven din ble tatt på dag 33 i svangerskapet ditt. Og da er det ca 16/17 dager siden eggløsning. På den dagen så finner jeg normale hcg nivåer helt ned til 17! Det som er viktig nå er å se økningen, regner med du Har tatt ny prøve idag?
Ja, det er fortsatt håp! Når får du svar på dagens prøve??

Skal ta prøve nr to idag, så får svar imrg!
Krysser fingre, og forbereder meg på det verste.

Må ikke gi opp håpet. Det som teller nå er en fin økning på prøvene :) ikke unormalt og ha lav hcg så tidlig ..

Skal ta prøve nr to idag, så får svar imrg!
Krysser fingre, og forbereder meg på det verste.

Må ikke gi opp håpet. Det som teller nå er en fin økning på prøvene :) ikke unormalt og ha lav hcg så tidlig ..
Stemmer det! Det er stigningen som er interessant, ikke verdien i seg selv! Krysser fingrene for fine fordoblinger fram til i dag!

Ikke ta sorgene på forskudd. Fortsatt håp!
Håper du får en fin stigning i morgen :) klem

Skikkelig dårlig start på mandagen.

Har visst bare 39 på den første prøven, skal ta prøve nr. 2 idag, men har mest lyst til å bare gå hjem og legge meg under dyna.

Sovet dårlig i natt, våknet av at jeg måtte tisse og kjentes ut som jeg skulle få TR, men det er ingen tegn til blødning.

Sorry sutring, bare en skikkelig dritt dag så langt.

Jeg som hele tiden har lurt på om dette kanskje var for godt til å være sant....
Skjønner du er skuffa, det ble jeg også. Håper du får en fin stigning imorgen <3 utrolig frustrerende å gå å vente.
Har enda ikke fått svar på min prøve, så er veldig nervøs selv :-/

Skjønner du er skuffa, det ble jeg også. Håper du får en fin stigning imorgen <3 utrolig frustrerende å gå å vente.
Har enda ikke fått svar på min prøve, så er veldig nervøs selv :-/
Takk! Litt ambivalent til hele greia nå (graviditeten....) Synes igrunn dette er mer mas enn moro, men det endrer seg selvsagt fort hvis dagen imorgen viser seg å være en god en med en god beskjed.

Når får du svar på din idag?

Takk! Litt ambivalent til hele greia nå (graviditeten....) Synes igrunn dette er mer mas enn moro, men det endrer seg selvsagt fort hvis dagen imorgen viser seg å være en god en med en god beskjed.

Når får du svar på din idag?
Ja, for min del hjalp det veldig sist når jeg bare kom over uke 12 og så da at alt så fi t ut. Gikk ikke å bekymret meg hele tiden da.
Jeg vet ikke om jeg får svar idag eller imorgen engang :-/ tenkelig skulle ringe i ettermiddag å spørre om jeg ikke har hørt noe.

Snakket med gynekologen nå, og har time til UL 8. oktober. Er da (forhåpentligvis) 7,5 uke på vei.

Krysser fingre for stigende hcg og masse gravide-symptomer fra nå av, og frem til bankende hjerte den dagen ;)

ps, det er skikkelig mentalt utmattende å være gravid. hadde ikke trodd det skulle være så ille å vente på naturen ;)

Snakket med gynekologen nå, og har time til UL 8. oktober. Er da (forhåpentligvis) 7,5 uke på vei.

Krysser fingre for stigende hcg og masse gravide-symptomer fra nå av, og frem til bankende hjerte den dagen ;)

ps, det er skikkelig mentalt utmattende å være gravid. hadde ikke trodd det skulle være så ille å vente på naturen ;)

Vente tiden frem til uke 12 er lang og vond :( og så kommer det andre bekymringer som tiden går. Mye å tenke på når det gjelder disse små spirene ;)

Men ønsker deg masse gravide-symptomer :color

Prøve nr 2 var på 92! Stigning på 72 timer :)

Forsiktig optimist nå.

Åh, så bra!!! :D Det høres jo ut som at du er i rute :)

Back
Topp