HCG osv..

Selvfølgelig er ingenting umulig, det bare høres veldig snodig ut å ikke spørre om det var liv der. De aller aller fleste som tar TUL vet at man kan se liv i uke 9. Men mulig jeg tar helt feil.

Forstår godt hva du mener, og du har nok helt rett. De fleste er nok oppdatert på slike ting i dag.

Håper virkelig ikke det er MA på gang. ❤️
Synes som flere andre her at det er merkelig å ta HCG så sent, da det kan gi veldig feil indikasjon. Noen her synes det er merkelig å ikke spørre om liv, men noe jeg synes er mye mer merkelig er av legen å ikke klart og tydelig opplyse om det var mulig å se liv eller ei! Virker som en litt uproff lege spør du meg. Men ta en telefon i dag og spør.
Masse lykke til!

Ikke liv, så fått henvisning til sykehuset.. Hadde ikke vokst og var veldig lite, bare lite vev
Leit å høre
Pass på at de tar ordentlig ul på sykehuset før du tar noen tabletter eller noe

Tusen takk❤️ Vet noen her hvor lang tid det tar før jeg får tatt det vekk? Ble litt stressa hos legen - igjen. Hun sendte henvisning, men jeg vil ha det vekk fortest mulig og nå nærmer det seg jo helg og julaften :-( Hva kan jeg gjøre?

Tusen takk❤️ Vet noen her hvor lang tid det tar før jeg får tatt det vekk? Ble litt stressa hos legen - igjen. Hun sendte henvisning, men jeg vil ha det vekk fortest mulig og nå nærmer det seg jo helg og julaften :-( Hva kan jeg gjøre?
Jeg ville prøvd å ringe rett til sykehuset henvisningen er sendt til å høre om hva mulighetene er før jul. Forstår veldig godt at du bare vil ha det hele overstått nå som det er bekreftet. Klem ❤️

Dette var trist :-(
Sender en klem.
Ville også ringt rett til sykehuset. Lykke til og ta vare på deg selv.

Fikk time imorgen kl 13! Ubehagelig å gå rundt med dette, velvitende om at det bare er vev som ikke lever. Argh, enda en hel dag og bare vente.

Det var trist å høre❤️:sorry:

What? Du er i uke 9 og du spørte ikke om det var liv der??????
Jeg må bare si at jeg ikke syns dette og det påfølgende innlegget ditt, er en grei måte å møte trådstarter på. Dette skal være et lavterskelforum der man kan spørre om alt, da synes jeg det blir feil at man skal bli dømt av andre på sin egen termingruppe...

Jeg må bare si at jeg ikke syns dette og det påfølgende innlegget ditt, er en grei måte å møte trådstarter på. Dette skal være et lavterskelforum der man kan spørre om alt, da synes jeg det blir feil at man skal bli dømt av andre på sin egen termingruppe...

Det skal du selvsagt få lov til å synes, på lik linje som jeg må få lov til å synes det er spesielt å dra på TUL og ikke spørre om hvordan det står til :)

Hvordan går det? :Heartred

jeg fikk mifegyne på fredag, og skulle egentlig inn i morgen. Men den satte igang hele aborten. våkna med skikkelige rier idag morges, og det fortsatte iløpet av kvelden, svære blodklumper og helt sykt mye blod. Fikk komme inn til undersøkelse. Der skrapte de ut det de kunne og jeg fikk to cytotec oralt, blødde litt mindre og ny sjekk etter 4 timer hvor det bare er en cm igjen. Så nå er jeg hjemme og venter på at siste biten skal komme! For en forferdelig opplevelse, men Gud så mye lettere jeg er nå, når jeg så og si er ferdig med det..

Føler med deg❤️ Vet hvor vondt det gjør. Jeg måtte ta hjemmeabort for 3 uker siden, etter MA. Vi hadde sett hjerteaktivitet og normal størrelse, men 14 dager etter var fosteret dødt. Jeg hadde det på følelsen og så det med det samme ul startet.

Jeg har vært med på mange aborter ifm jobben min, så jeg visste hva jeg hadde i vente. Hadde også mine kollegaer i bakhånd. Jeg tenkte flere ganger på de kvinnene som tar hjemmeabort og ikke vet hva de har i vente, det må være grusomt!

Jeg forstår at du synes det var en fæl opplevelse, det er umulig å sette seg helt inn i det om man ikke har prøvde det

Gi deg tid til å være lei deg og la følelsene få fritt spillerom.
Trøsteklemmer til deg

Back
Topp