HCG og wondfo billigstrimlene (og CB digital med ukeindikator)

Så fantastisk interessant, tusen takk denne informasjonen trengte jeg virkelig nå . Jeg går å venter på å teste meg.. har masse symptomer , først veldig bondt i korsryggen en dag, så stikninger der nede, så det jeg håper var en festeblødning (kortere mensen, på to dager - med mye "friskt" blod og en del utflod og mer slim, vannaktig utflod, livmorhals tappen har riktig konsistens og jeg ble svimmel i går og til og med litt kvalm om morgenen i dag som jeg ALDRI blir .Men tør ikke håpe for mye før positiv test. Da kan jeg senke skuldenes enda mer. Tror jeg er 11/12/13 dpo og har bestilt strimler jeg venter spent på..! Takk!!
 
Last edited:
Den har ga meg svar på det jeg lurte litt på ista når jeg var uheldig å vippe litt på pinnen slik at det rann litt urin der strekene skal være - så kanskje det er håp![emoji173]
 
Dytter denne tråden oppover :)
Utrolig informativ og godt å se!
Tusen takk til deg som lagde den! ❤️
 
Takk for at du har laget et så fint og informativt innlegg. Har dårlig magefølelse, men dette gir meg litt håp! Er 5+4 og fikk 1-2 uker på CB digital senest igår. Strimmeltestene har tho blitt sterkere igjennom uken som har vært. Skal til lege på onsdag for å måle HCG, men føler jeg kan slappe av litt frem til da :) Tusen takk!:Heartpink
 
Dette er en kvinne som testet fra 10 til 18 dpo i sitt svangerskap. Når jeg vurderer strekene hennes i forhold til de andre over så kan det se ut som hun ligger akkurat på median hele veien. :) Derfor er den sterke streken først ved 18 dpo.

Vis vedlegget 43636

Og halvparten av kvinnene (alle under median) vil ha svakere strek og først komme etter noen dager senere. ;)

*Taster på app på mobilen*
Ble disse testene endt bra eller i en abort ?
 
Fin tråd!
Dette er faktisk ikke noe jeg har tenkt spesielt over tidligere. Fått gravid 1-2 på CB når jeg vet at jeg har vært lengre på vei. Strimmel var svaaak positiv. IKM dag. Det var med nr 2.
Med barn nr 3 testet jeg bare med strimmel og må ha hatt høyere hcg, da var streken meget tydelig 4 dager før IKM. Så da var hcg høyere sikkert.
 
Vet at tråden er gammel vil bare dele min erfaring rundt cbd. fikk 1-2 uker på digital samme dag jeg målte hcg i blodet på 13.. Tok ny digital 1 dag senere slo forsatt ut 1-2 uker, mens hcg målt i blodet to dager senere var sunket til 10.
Så 1-2 uker kan slå ut på cbd men lavere hcg enn 25..
 
Back
Topp