HCG og abort....

Jeg vil tro ny, tok abort, blødde, gikk 2 uker så fikk jeg mensen

aner ikke. Dytter, lykke til hååper du får det svaret du ønsker deg. 

Får prøve en ny test om et par dager, rart hvis den skulle være positiv så lenge etter aborten.
Jeg har hatt mensen etter aborten...

ORIGINAL: ~Adrianna~

Får prøve en ny test om et par dager, rart hvis den skulle være positiv så lenge etter aborten.
Jeg har hatt mensen etter aborten...

Da vil jeg tro du er gravid.

ORIGINAL: Minprinslukas

aner ikke. Dytter, lykke til hååper du får det svaret du ønsker deg. 

Dytter

2 uker etter en abort skal ikke graviditetstesten vise positivt lenger...vil tro du kanskje er gravid på nytt..?

ORIGINAL: Hege91

2 uker etter en abort skal ikke graviditetstesten vise positivt lenger...vil tro du kanskje er gravid på nytt..?

Jeg testet positivt i godt over 10 uker, og blødde som en gris! Men det var trolig tvillinger, derfor langvarig blødning og sterk positiv test+HCG.

jeg har ei venninne som fikk beskjed om at den kunne vise positivt i 3 mnd etter abort så hun tok hcg og det viste synkende og fikk derfor beskjed av legen om at hun ikke var gravid, men det var jammen meg feil og 6 1/2 mnd senere fikk hun en datter.

Takk for alle svar. [:)]

Jeg hadde en utskrapning, og de mente jeg var kommet til 12. uke da jeg mistet..
Ser det er litt forskjellige svar her. Jeg får bare komme meg ned å ta en test på legekontoret.

Det som er, er at jeg fikk negativ test for 2 uker siden.
Testet da med en clearblue, men positiv nå med en Quick Respons. Så jeg blir litt forvirret... [&:] Syns det er litt merkelig at den skulle bli positiv nå, veldig svak vel og merke.
Men det må jo være hcg i kroppen min ettersom testen gir utslag.

Jeg har ikke opplevd å få falsk positiv test noengang tidligere.

tror du at du er gravid?

Ville hørt med legen.. Det KAN være rester men kan og være ny graviditet.. (hvis dere har gjort ... iii iii iii ... )
Blir testen sterkere? Altså, om du tester med noen dagers mellomrom?

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

tror du at du er gravid?

Ville hørt med legen.. Det KAN være rester men kan og være ny graviditet.. (hvis dere har gjort ... iii iii iii ... )
Blir testen sterkere? Altså, om du tester med noen dagers mellomrom?

Tør ikke å tro noe, men jeg håper det [:D]
Jeg har ikke flere tester å sammenligne med, men den var som sagt veldig negativ for 2 uker siden, men et par dager før det var den positiv, men da er jeg 100% sikker på at det var gammel HCG som satt igjen..

Jeg skal dra til legen for å ta en test i morgen. Også tar jeg en ny på fredag [:)]

Back
Topp