hcg noen?

ulvemor

Andre møte med forumet
Er det noen som har målt hcg stigning i uke 5-6?
Min økte fra 11000- 17000 på to dager, er det alt for lite?

aner ikke... jeg målte i dag, og skal ha en ny måling til mandag tror jeg... så jeg kan svare deg da:) 

Det skal vel i teorien dobbel seg men det var jo overhodet ikke dn dårlig stigning du hadde!! Var hørt om folk som var hatt en mye dårligere stigning enn det! :) hva sa legen da? Tok du en måling til?

Jeg   skal på ul på tirsdag, så får  ikke flere målinger, men lurer så veldig   ..
marBbbbbB

Skal på ul på tirsdag, så får ikke flere målinger, men lurer så veldig på om dette er normalt, eller om det kanskje er MA eller noe..?

Hei!

Har forvillet meg hit inn av en annen grunn, men så tråden din, så jeg tenkte jeg kunne svare: Jeg har tatt en drøss hcg målinger dette svangerskapet, og tallene min var MYE lavere enn dine, og stigningen MYE lavere.
Mine tall så slik ut:

5+3 1400
6+2 4000
7+0 7900
7+2 11000

Dette er veldig individuelt, og man skal egentlig ikke sammenlikne seg med andre, men bare for å vise at dine tall absolutt ser helt fine ut! Jeg nærmer meg nå uke 13 og babyen har det helt flott, så selv med mye lavere tall en dine så kan det gå helt fint! Lykke til!

Tror nok ikke det hadde vært en såpass stor stigning hvis det hadde vært MA :) Det snur rimelig kjapt når man mister! Da halveres det hver 2-3 dag i stede for.. Lykke til på ul på tirsdag :)

Takk for svar!
Legen jeg var til sa at verdiene burde øke med 1,5 for hver dag, og da ligger jo jeg langt under, så jeg ble litt stressa..
Idet første svangerskapet mitt målte jeg to ganger, men det var vel i uke 7+ tror jeg , og da fikk jeg 60000  først og 78000 to dager etter. det er jo langt fra dobling, men mulig det skal være slik senere i sv.skapet.
Det gikk bra den ggangen iallefall, så det er vel bare å krysse fingrene++++++

Chuma skrev:
Hei!

Har forvillet meg hit inn av en annen grunn, men så tråden din, så jeg tenkte jeg kunne svare: Jeg har tatt en drøss hcg målinger dette svangerskapet, og tallene min var MYE lavere enn dine, og stigningen MYE lavere.
Mine tall så slik ut:

5+3 1400
6+2 4000
7+0 7900
7+2 11000

Dette er veldig individuelt, og man skal egentlig ikke sammenlikne seg med andre, men bare for å vise at dine tall absolutt ser helt fine ut! Jeg nærmer meg nå uke 13 og babyen har det helt flott, så selv med mye lavere tall en dine så kan det gå helt fint! Lykke til!

jeg hadde ikke mer enn rundt 800 da jeg var 5+2 så det er stor forskjell ja

Sylvia80 skrev:
CHUMA!!! Gratulerer!!! Så glad jeg ble nå når jeg så du er gravid!
Var på oktober litt sammen med deg.. Men ingen av oss endte opp der..
Så kjekt at gutten din får bli storebror!! :)

Tusen takk! Masse lykke til du også! Denne gangen skal vi komme helt i mål begge to!

Ulvemor, du kan regne ut stigningen din her http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator så vil du se at din er helt normal! Lykke til!

Back
Topp